ZABLOKOWAŁA TELEFONY!....

11. Data: 2007-06-20 13:28:38

Temat: Re: ZABLOKOWAŁA TELEFONY!....
Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

>oberżnięty chuju bosy w jarmułce.

tak, tfojego starego posnała koło auschwitz jak spijerdolił pszez rószta

--
! JÓSEFF ! PIŁSÓCKI !
! WSPANIAŁY ! PÓLAK !

12. Data: 2007-06-20 15:11:14

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie narzekam, chcę mojego dziecka.

Nie narzekasz?
:-))
Ok. Wchodzę.

Już wiem, że nie wychowasz, niczego.
Choćby się tak zdawało... Tyle miłości i etc.
Ona też nie. Dużo poświęca ochronie.
A w duchu, przeklina.

Popatrz na przestępcę.
Przestępca to ktoś, kto nie może się przed czymś powstrzymać.
Nie decyduje o sobie.
Taki jełop. Zagrało mu coś, i idzie w tango.

Jeśli Twoje lub kolegi dziecko jest moje.
To czepiasz się tylko zdrady. Słusznie.
Oszustwa.

Ale może masz już dziś głęboko gdzieś, że parchata zbłądziła.
To kamień. Rzucony w cel, który będąc zagrożeniem, (tu jude)
chcesz zniszczyć.

Popatrz na swoje ciało.
Ile stref jest innych? Od pieprzyków - (to wspaniałe) do wyprysków,
anomalii. niedokładności, i etc.
Blizn? - to takie bezpośrednie i banalne (jak tatuaż).

Popatrz.
Po dwudziestu pięciu latach, dzwonisz i pytasz o selinka.
Po drugiej stronie, piłsudski lub bluzgacz.

Wymiękasz? :-))

ett

13. Data: 2007-06-20 15:18:20

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> Popatrz.
> Po dwudziestu pięciu latach, dzwonisz i pytasz o selinka.
> Po drugiej stronie, piłsudski lub bluzgacz.

Nie. Faktycznie - nie interesuje mnie jej los - to nie dzierlatka - ale
gdyby chciała razem z dzieckiem - wezmę, o ile dziecko jest moje. Na obce
nie mam już determinacji, nikt mi lat nie ujmie. Ale dziecko musi pamiętać
swojego ojca, a nie cień. Ja też zostałem ukradziony mojemu ojcu, ojczym
nigdy go nie zastąpił (mam żal do matki i babki - nie chodzę na ich groby)
nie chodzi o kasę, a o ten błysk w oczach, to głaśnięcie po głowie - dziecko
ma zakodowane zapachy rodziców w genach - nie jest jak gęś - która idzie za
tym kogo pierwszego w życiu zobaczy. Urodził się w terminie - 99%, że mój.
Dlatego chcę badań DNA. NIe chcę być ojczymem dla dziecka. Twierdzono, że
nie zainteresowałem się przy urodzinach, że nie miał kto ją z dzieckiem
odebrać ze szpitala - nie miałem informacji gdzie ten szpital...
Mój drugi syn poznawał mnie po głosie - po przywiezieniu z porodówki...

14. Data: 2007-06-20 16:08:01

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówi, że ma 25 lat, jak wtedy gdy odszedłem... Ma 58... ;-P))

A Ty ile mówisz że masz? ;-)
33 to ponad 2 razy tyle - to 'inny' człowiek (z innym podejściem do życia).

Pozdrawiam
Vicky

15. Data: 2007-06-20 16:17:03

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty ile mówisz że masz? ;-)
> 33 to ponad 2 razy tyle - to 'inny' człowiek (z innym podejściem do
życia).

He..he, jakie 33? 37 chyba... a to już klimakterium u bramki...
A ja mam 60 - od 25 lutego...
A co to ma do rzeczy, znała wszystko przed faktem - była u nas w domu...
Grała co innego - zmusiła mnie do zagrania - nie siebie, ale kogoś zupełnie
innego - w końcu zabezpieczałem się / rodzinę przed - jak wtedy uznałem -
"wariatką" czy raczej schizofreniczką. Jej dalsze postępowanie tylko
pogłębiały mój osąd. Teraz myślę o różnicach kulturowych...

16. Data: 2007-06-20 19:12:00

Od: siostra <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 17:18, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> odebrać ze szpitala - nie miałem informacji gdzie ten szpital...
> Mój drugi syn poznawał mnie po głosie - po przywiezieniu z porodówki...- Ukryj

Też nie jestem już dzierlatką ,jestem dojrzałą kobietą , moja córka ma
wtej chwili 26 lat ,męża i roczną córeczke.Kiedy miała 5 lat mój mąż
( od 21 lat ..były maż ) znalazł sobie inną(mężatkę), ..zostawiła go
wraz z ich 5 letnim synkiem po 5 latach(o ironio ..losu ..tak
samo , jak było z nami).Do dzisiaj wychowuje go ,jako
samotny ..ojciec, koleś prawie matki nie pamięta.prawie nie mają
kontaktu. Chłopak ma problem z narkotykami ,alkoholem- dzisiaj ma 18
lat.Mój były mąż bił go.(chyba za nie jego grzechy)a moja , nasza
córka dzisiaj przygarnia ...tatusia po tylu latach nieobecnego w jej
życiu. Przyszedł na ..gotowe.Cierpie z tego powodu , bo gdzie był jak
dorastała, przechodziła trudny wiek dorastania - było mi
ciężko ..samej zastąpić jej ojca i matkę- wyszła na ludzi - a
dzisiaj chce ratować swojego przyrodniego ..brata.Ciężko mi z
tym.Ciżko mi , jak mówi do taty ..TATA, bo co z niego za ojciec ,chyba
tylko z.. nazwy Rozbił 2 rodziny i też dzisiaj jest ..sam ..tak
jak ..ja .. a dzieci? Co one mają robić. więc, nie ten kto spłodził,
ale ten ..co WYCHOWAL.

17. Data: 2007-06-20 19:20:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"siostra" <j...@g...com> wrote in message
ps.com...

E tam - nic nie zastąpi pełnej rodziny. Ale lepiej by był wychowany w
stabilnej rodzinie i szerokiej - jest moim siódmym dzieckiem. Nie mam
nałogów i dzieci też nie - mam już trzecie wnuczątko w drodze.
Inna sprawa - nawet pełne rodziny nie gwarantują dobrego wychowania -
rodziców zastepuje telewizja i ulica - ja dla mojego siódmego dziecka mam
wolne 24 godziny na dobę.

18. Data: 2007-06-20 19:40:33

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> He..he, jakie 33? 37 chyba... a to już klimakterium u bramki...

Piszemy o dwóch różnych kobietach ? :-)

> [...]
> "wariatką" czy raczej schizofreniczką. Jej dalsze postępowanie tylko
> pogłębiały mój osąd. Teraz myślę o różnicach kulturowych...

To z nią to dziecko?
Chyba się gubie w tych Twoich dzieciach i wnukach....

Pozdrawiam
Vicky

19. Data: 2007-06-20 19:53:26

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ciężko ..samej zastąpić jej ojca i matkę- wyszła na ludzi - a
>dzisiaj chce ratować swojego przyrodniego ..brata.Ciężko mi z

Pomyśl, wolałabyś żeby młody się stoczył całkowicie?
Czy miałabyś wtedy satysfakcję jakąś?
Może to nie całkiem wina młodego że ma teraz problemy?
Nie uważasz że to że to dobrze swiadczy o Twojej córce że chce mu pomóc?
Twoja córka wychowywała się bez ojca, ale młody nie miał matki...

Pozdrawiam
Vicky

20. Data: 2007-06-20 19:57:53

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Odmładza się? Oczywiście o Syli...
Oczywiście w wieku moich córek - Anna w marcu 1970, Daga w czerwcu 1971, a
Syla we wrześniu 1970 - podawała (mogła oszukiwać) dzień urodzin Walizy...
Czyli we wrześniu skończy 37 lat.

Re: Kto kogo...przetrzyma ;)
[Naukowe] Pytanie o definicję zjawiska psychologicznego
cień śmierci...
Kto kogo...przetrzyma ;)
Bezsenność samobójcy?