ZAGADKA....

1. Data: 2008-09-17 11:51:00

Temat: ZAGADKA....
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: ZAGADKA....
Date: 17 września 2008 13:49

Do czego służy używana sraj-taśma w stołówce na Czerskiej?

Do gotowania ciul_lenta.

2. Data: 2008-09-19 08:08:46

Temat: Re: ZAGADKA....
Od: DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> From: "Panslavista" <p...@w...pl>
> Subject: ZAGADKA....
> Date: 17 września 2008 13:49
>
> Do czego służy używana sraj-taśma w stołówce na Czerskiej?
>
> Do gotowania ciul_lenta.

cos ty sie grzybów najadłeś??

--
DIE ZIGANEN ESSEN DIE KUPEN
UND TRINKEN POMYJEN

3. Data: 2008-09-21 17:02:55

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN wrote:

> cos ty sie grzybów najadłeś??

Grzybów-niejadków.

Takie żarty podlegają pod KK, a dzielny prawusek, zamiast zgłębiać tajniki
wiedzy, trolluje na grupach.
--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

4. Data: 2008-09-21 17:12:03

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"akata" <m...@v...pl> wrote in message news:gb5unu$12aq$2@opal.icpnet.pl...

> Grzybów-niejadków.
>
> Takie żarty podlegają pod KK, a dzielny prawusek, zamiast zgłębiać tajniki
> wiedzy, trolluje na grupach.

Nie podlegają i zniesie się nawet ten, na który parchy się powołują, bo nie
mogą mieć praw innych niż reszta hołoty.

5. Data: 2008-09-22 13:21:07

Od: DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> Nie podlegają i zniesie się nawet ten, na który parchy się powołują, bo nie
> mogą mieć praw innych niż reszta hołoty.

nie raz, nie dwa nawoływałeś do nienawiści wobec osób o innej
narodowości, wierze itd, o czym doskonale wiadomo i tobie i nam.
A to już podlega ściganiu z urzędu, a parchy to masz na zagrzybionych
uszach

--
DIE ZIGANEN ESSEN DIE KUPEN
UND TRINKEN POMYJEN

6. Data: 2008-09-22 13:31:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN" <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de>

> nie raz, nie dwa nawoływałeś do nienawiści wobec osób o innej
> narodowości, wierze

Nigdy nie nawoływałem do nienawiści - kochaj sobie kogo chcesz i kochaj
się z kim chcesz, jeżeli jesteś kobietą i do tego zdrową i w wieku
rozpłodowym, a i GWnem nie trzeba ci twarzy przykrywać, to nawet możesz
kochać się nawet ze mną - jestem heteroseksualistą i dostępny dla kobiet od
lat 16 w górę.
Święcić możesz sobie dowolny dzień tygodnia - abyś tylko nie
przxymuszała mnie do twoich praktyk religijnych.

Dziwi mnie tylko, że nie rozumiesz mojego adresowanego przekazu
politycznego - a do tego próbujesz odebrać mi część praw obywatelskich i
narodowych.

7. Data: 2008-09-22 18:10:47

Od: DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> [...]
>
> Dziwi mnie tylko, że nie rozumiesz mojego adresowanego przekazu
> politycznego - a do tego próbujesz odebrać mi część praw obywatelskich i

kurwa, ja nie jestem kobietą, jam jest DIABEŁSON!!!
a poderwać mnie mozesz tylko na fajną kupę :D

--
DIE ZIGANEN ESSEN DIE KUPEN
UND TRINKEN POMYJEN

8. Data: 2008-09-22 19:30:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN" <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> wrote in
message news:bJydnWrlaJw6QkrVRVnyigA@giganews.com...

> kurwa, ja nie jestem kobietą, jam jest DIABEŁSON!!!
> a poderwać mnie mozesz tylko na fajną kupę :D
>
> --
> DIE ZIGANEN ESSEN DIE KUPEN
> UND TRINKEN POMYJEN

He..he, diabełson dopiero uczy się mówić, a może to nie syn a córka...

9. Data: 2008-09-22 20:05:02

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kochaj
> od

> He..he, diabełson dopiero uczy się mówić, a może to nie syn a córka...

Nie schlebiaj sobie !

10. Data: 2008-09-23 02:51:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jim-bim-ber" <s...@d...to> wrote in message

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie schlebiaj sobie !

He..he, dziecko urodzone około 20 października 2006, o czasie, zaden
wcześniak...

Parowar - pytanie
menazki na obiady?
Wybuchowy przecier pomidorowy.