Re: ZAJĘCIA BASENOWE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Data: 2003-10-10 09:42:31
Temat: Re: ZAJĘCIA BASENOWE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Od: "Leszek Maziarz" <m...@o...pl>

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <t...@p...adres.e-mail>
napisał w wiadomości news:YNCGBC09102003104152nqcvrg@cbyobk.pbz...
/.../
> Od tego czasu chadzam tam zarówno ze znajomymi (wejście dla znajomego
> za darmo, dla mnie 50%) jak i sam - bez problemu daję sobie radę!
>
> Brawo Warszawianka! W dodatku bardzo czysto!
>
> --
> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz
> Redaktor Biuletynu Sceptycznego
> http://www.biuletynsceptyczny.z.pl
> Mój adres priv http://www.cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

To pewnie sie wczesniej czy pozniej spotkamy - bo ja tez tam bywam
nierzadko - moze sie kiedys umowimy na to slynne piwo ;-) - naprzeciwko
Warszawianki jest całkiem niezła knajpka.
Polecam jeszcze (teraz chyba w remoncie) centrum odnowy na Warszawiance -
co prawda tam akurat tak do końca to nie pomysleli i wozkiem nie jest tak
prosto sie obracac - ale do lazni parowej mozna wjechac bez problemu, pod
niektore prysznice takze - a w przypadku innych saun zawsze chetnie ktos
pomoze - zreszta wiekszosc ludzi z obslugi tez jest bardzo zyczliwa.

Tak na marginesie - w Gorze Kalwarii jest takze basen z wozkami, tam ON
wchodza za darmo.

z pozdrowieniami dla wszystkich plywakow

LM