ZAPYTAWYWUJE SIE...

11. Data: 2010-10-05 20:47:44

Temat: Re: ZAPYTAWYWUJE SIE...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message
news:4cab81b9$0$22798$65785112@news.neostrada.pl...

> zupa z gwozdzia tez jest zupa eksluzywna...
> moge kilka wariantow ale po co ???

Pomyśl a domyślisz się - pozorna obfitość towarów w dużych sklepach,
brak piwnic i spiżarni w blokowiskach, wystarczy zachwianie w dostawach z
powodu braku np. paliwa, jakiejś ruchawki i ta udawana równowaga zniknie jak
z dmuchnięty płomień świecy.

12. Data: 2010-10-05 20:50:28

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

> Wersję lajt? :-)))))))))))  Dla kucharza to zaproszenie do wariacji na
> temat...

wychodzi ze mózg też masz lajt.

13. Data: 2010-10-05 20:53:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Oct 2010 22:47:44 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> powodu braku np. paliwa, jakiejś ruchawki i ta udawana równowaga zniknie jak

Dokładnie.

14. Data: 2010-10-06 03:53:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wychodzi ze mózg też masz lajt.

Prawda, nie zauważyłem żeś cienki kapłonik.

HAJ !!!
mam paprykę i co dalej?
przepisy kulinarne
czy ktoś robił ocet jabłkowy