ZDRAJCOM

11. Data: 2019-05-19 23:58:56

Temat: Re: ZDRAJCOM
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-19 19:13, Silvio Balconetti wrote:

> Polska sie troche rozwinela, wiec roznice sa mniejsze no i mniejszy
> drenaz. Teraz jest kolej na Polske, ktora drenuje Ukraincow i
> Bialorusinow, a caly swiat uwzial sie na Wenezuele i stamtad wszystko
> (wraz z ludzmi) wydrenowal.

Wenezuele i KRLD, też!
https://www.cda.pl/video/22837425
//polecam 40 minute

12. Data: 2019-05-20 00:07:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-19 19:23, Silvio Balconetti wrote:

> Pan Antoni jest rowniez moim idolem. Sledzilem dlugo rozne teorie
> dotyczace katastrofy smolenskiej, ale niestety zagubilem sie. Byla tam
> bomba baryczna, elektromagnetyczna czy trotyl? Osobiscie zglaszalem
> jakos zaniedbany slad, ze pasazerowie zostali wymienieni i przezyli. A
> znajduja sie obecnie na Pacyfiku, na wyspie Bozego Narodzenia -
> Kiritimati, w miejscowosci Poland, lezacej nad zatoka sw. Stanislawa
> (tamze kosciol sw. Stanislawa).
> Niestety nie bedzie mi chyba dane pojechac tam i zdac relacje.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Poland_(Kiribati)

i dziesięć lat mija i dalej nie wiesz co sie tam stało :-(

//może pojedz do Smoleńska?

13. Data: 2019-05-20 01:48:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2019 19:23:40 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Poland_(Kiribati)

Poland sąsiaduje z Paris, London i Banana.

14. Data: 2019-05-21 09:49:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2019-05-22 22:39:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2019 19:13:32 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> saluto
> Silvio Balconetti
> (dr angelologii i demonologii apokryficznej)

pewnie, że drenuje (dokładniej mówiąc okrada), więc może najwyższy czas,
aby w światowym podejściu do tej sprawy nastąpiło przełamanie na rzecz
uczciwości.

jacek

16. Data: 2019-05-22 22:52:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2019 20:18:40 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> To najświetlejszy dowód na to, że jesteś chory na umyśle.

Ty natomiast zdrowy; Polska po usunięciu Macierewicza podpisała nader zawyżony
kontrakt na rakiety Patriot. Oczywiście dla ciebie to zwisa, bo czym Nasz Naród
więcej płaci, tym dla was lepiej.

Jeśli chcesz też sobie pogadać o morderstwie w Jedwabnym lub w Smoleńsku,
to oczywiście też jestem aż tak bardzo otwarty, że parę fiutów wam chętnie obetnę.

jacek

17. Data: 2019-05-22 23:02:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 00:07:48 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> i dziesięć lat mija i dalej nie wiesz co sie tam stało :-(
>
> //może pojedz do Smoleńska?
>
> --

Istnieje coś takiego, jak poszlaki.
Jeśli ktoś zabrania ci zbadania wraku samolotu,
czy choćby rozbitego auta, tym samym jest widome,
że jest przestępcą lub chce kryć przestępców.

Jeśli do tego dołożysz prostą świadomość,
że poprzez zabójstwo prezydenta RP można będzie
okradać Polskę na 50 tysięcy milionów rocznie,
to sprawy, bez żadnych nawet twardych dowodów,
są nader oczywiste.

pozdrawiam,
jacek

18. Data: 2019-05-22 23:39:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 22:39, j...@o...pl wrote:

> pewnie, że drenuje (dokładniej mówiąc okrada), więc może najwyższy czas,
> aby w światowym podejściu do tej sprawy nastąpiło przełamanie na rzecz
> uczciwości.

Koniecznie, bo to nic dobrego nie wróży!

https://youtu.be/lzigiPUXNzI

19. Data: 2019-05-22 23:45:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 23:02, j...@o...pl wrote:

> [...]
> że poprzez zabójstwo prezydenta RP można będzie
> okradać Polskę na 50 tysięcy milionów rocznie,
> to sprawy, bez żadnych nawet twardych dowodów,

Niektórym to zwisa.

//sie poobrażali na 'ten_kraj'.

20. Data: 2019-05-23 00:57:22

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 maja 2019 23:45:43 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Niektórym to zwisa.
>
> //sie poobrażali na 'ten_kraj'.
>
> --

Niech się dalej obrażają na ten kraj, który wreszcie wybrał władzę,
która powiedziała: nie chcemy być nadal okradani.
Że PIS-owski rząd trzeba będzie z czasem zastąpić innym, to też wszystko wiadomo.
Oczywiście to jest bardzo dobry rząd, może pominąwszy edukację, jednak
nadal działający najpierw dla swego ugrupowania, a dopiero później dla Polski,
czyli nas wszystkich.
Ten rząd ma po prostu nie do końca dobrze ustawione priorytety.

jacek

Pokemonie trybunie
A kultura tu podobno jest...
Czy jesteś psychopatą?