Re: ZUS i Monty Python

From: "Szymon" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: ZUS i Monty Python
Date: Tue, 20 Jun 2000 19:08:57 +0200

Użytkownik Leszek Kraskowski <L...@r...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
> [...]
> gwardzista mowi do niego, zeby sie przymknal, bo tylko pogarsza swoja
> sytuacje. A gosc odpowiada: Pogarszam? Jak moge jeszcze pogorszyc swoja
> sytuacje?!! Jehowa!!! Jehowa!!!! Jehowa!!!".
> Ta scena staje mi przed oczami, gdy widze ten przepis o pogorszeniu np.
> wzroku czlowieka niewidomego od urodzenia (no, chyba ze chodzi o to, aby
> doznal skomplikowanych zlaman konczyn gornych lub dolnych). Mysle, ze to
> temat na kolejny artykul.
>
> Pozdrawiam
> Leszek Kraskowski
>
> PS. Odezwala sie powazna firma informatyczna, ktora chce Piotra

***********
Witam

Czytajac ten artykul myslalem ze mnie juz nic nie zdziwi
a jednak........
cytuje..

[- Ja mam wykonac przepis i tak jak on brzmi
go wykonuje - tlumaczy Alina Kobierska, dyrektor departamentu.
- Jestesmy instytucja wykonawcza, nie mamy inicjatywy ustawodawczej.
Czy pan tego nie rozumie? Skoro pracuje pan w takiej powaznej
gazecie jak "Rzeczpospolita", to chyba ma pan wyksztalcenie wyzsze,
a nie podstawowe. A wiec powinien pan zrozumiec. ]

zbulwersowalo mnie .....
Czy pan tego nie rozumie? ...................................
to chyba ma pan wyksztalcenie wyzsze,
a nie podstawowe. A wiec powinien pan zrozumiec.

niech mnie ktos oswieci jakie wyksztalcenie ma ustawodawca
skoro wszystko rozumie i wszystko jest OK.

--

Pozdr.......R.S/Szymon