Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu

41. Data: 2009-11-18 10:47:39

Temat: Re: Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@u...to.op.pl> tak oto plecie:

> Uhm.
> Mam teraz jazdę na dosyć brutalne brzmienia....
> Ostatni koncert Moora to za mało, może jakby mnie jeszcze wyłomotało przy
> Satrianim, albo Vai'u, to bym złagodniała.
>
> Aaa...pisałam to przy ostatniej płytce "Winter" Stinga. Bardzo polecam.

Potwierdzam. Teraz po Zimie czekam na Wiosnę. Chociaż nic nie przebije
"...Nothing Like the Sun"

Qra

42. Data: 2009-11-18 11:02:07

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Też niczego sobie :-))))
>
> (Wiesz jak mają panienki z dobrych domów. Uwielbiają speluny i żeby je
> czasem ktos porządnie sprał po tyłku. Ale po warunkiem, że czasem i wtedy
> kiedy one chcą i w ogóle)

wiem jak mają chłopcy z dobrych domów.
:)

43. Data: 2009-11-18 12:20:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oooooo, a jak?????
Mów mi tu zaraz......
(i wszyscy czekają w napięciu, z czerwonymi uszami, na Opowieści Wujka
TRenera)

MK

44. Data: 2009-11-18 12:21:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę jak ładnie Qra poplątała...
Tak mi chodzi po głowie, że określenie "pisze, jak Qra pazurem" w Twoim
wypadku nabiera zupełnie nowego znaczenia :-PPP, MK

45. Data: 2009-11-18 12:25:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]
>
> Oooooo, a jak?????
> Mów mi tu zaraz......
> (i wszyscy czekają w napięciu, z czerwonymi uszami, na Opowieści Wujka

uwielbiają po prostu panienki z grzecznych domów. ale tylko gdy mogą
sprać je po tyłku :)

46. Data: 2009-11-18 12:29:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę jak to wszystko ładnie do siebie pasuje :-), MK

(cwaniaczek :-PPP)

47. Data: 2009-11-18 13:10:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Proszę jak ładnie Qra poplątała...
> Tak mi chodzi po głowie, że określenie "pisze, jak Qra pazurem" w Twoim
> wypadku nabiera zupełnie nowego znaczenia :-PPP, MK

To jest tak samo, jak z tym odpisywaniem nie _pod_ lecz _nad_ postem. Niby
wkurzające, ale niektórym się wspaniałomyślnie wybacza.

Qra, z harcerskim pozdrowieniem

48. Data: 2009-11-18 13:14:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Qra, z harcerskim pozdrowieniem

Hoch! Hoch! Hoch!?

To po qrzemu:
https://academics.randolphschool.net/academics/depar
tments/finearts/VisualArts/dumoulin/CurrentSite/Phot
o/Images/lightsandshadows-hoch-lg.jpg

49. Data: 2009-11-19 11:41:19

Temat: Re: Za?amanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Wszystko jest oczywiście możliwe (hipotetyzując, bo to i tak troll), ale
> weź pod uwagę, że ludzie się załamują nie tylko po tak ciężkich
> przeżyciach. ... Znam zresztą taki przypadek z bliska.

Jasne. To co napisalem to byla tylko hipoteza.
Ale chcialem zeby wziasc rowniez to pod uwage.
Zeby nastawic sie rowniez na gorszy scenariusz
niz wydawalo sie na poczatku.

Pozdr,
Duch

50. Data: 2009-11-19 11:46:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Naprawdę macie z XL nieciekawe te projekcje.

Ej ej :) Twoje prawdziwe a moje to zaraz projekcja?

Nie ma co udawac, na swiecie dzieje sie okropniejsze rzeczy niz sie nam
wydaje.
Domniemana dziewczyna moze byc np. zarazona HIV. Nie bede wiecej wymyslal,
a moglbym.

Pozdr,
Duch

wy tu gadu gadu...