Za duże?

1. Data: 2005-11-25 18:42:10

Temat: Za duże?
Od: grażyna <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój syn (29 lat) prowadzący intensywny tryb życia ma cisnienie 140/88 (a
czasami górne nawet wyższe) . Według mnie za wysokie. On sobie nic z tego
nie robi, a ja się martwię. Nie mogę go skłonić do pójścia do lekarza. Co
sadzicie o takim ciśnieniu?

2. Data: 2005-11-25 18:43:56

Temat: Re: Za duże?
Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 19:42:10 +0100, grażyna <g...@w...pl> wrote:

> [...]
> czasami górne nawet wyższe) . Według mnie za wysokie. On sobie nic z
> tego nie robi, a ja się martwię. Nie mogę go skłonić do pójścia do

ze jest za wysokie
120/90

3. Data: 2005-11-25 18:46:39

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

takie jest prawidlowe

4. Data: 2005-11-25 20:03:36

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie robi, a ja się martwię. Nie mogę go skłonić do pójścia do lekarza. Co

Jest lekko za wysokie. Ale pomiar pewnie cisnieniomierzem elektronicznym
(sugeruje to 88 :) i nie napisalas ile razy bylo mierzone? Jesli to byl
jeden pomiar, a on sobie wbiegl po schodach to badanie jest bez sensu. Tez
czasem takie mam, ale glownie wtedy kiedy jestem zabiegany, poddenerwowany
(heh prawie ciagle :). Przy takim cisnieniu mozna troszke obnizyc je dieta
(mniej soli np), schudnac, uprawiac sport. Nie trzeba od razu siegac po
leki.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2005-11-25 20:17:10

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi napisał(a):
> takie jest prawidlowe

Prawidłowe ciśnienie tętnicze powinno się zawierać między 120/80 a
135/85. Ciśnienie 140/90 jest już graniczne, a wszystko powyżej to
właściwie nadciśnienie.

--
best regards,
scream (at)w.pl

6. Data: 2005-11-25 20:30:28

Od: grażyna <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grażyna" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie robi, a ja się martwię. Nie mogę go skłonić do pójścia do lekarza. Co

Bardzo dziekuję za wszystkie wypowiedzi. Myśle, ze potrzebna jest zmiana
trybu zycia na bardziej spokojny. Jeszcze raz dzięki.

7. Data: 2005-11-26 10:56:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005, grażyna wrote:

> Mój syn (29 lat) prowadzący intensywny tryb życia ma cisnienie 140/88 (a
> czasami górne nawet wyższe) . Według mnie za wysokie. On sobie nic z tego

jesli jest to wartosc mierzona powtarzalnie, dobrym cisnieniomierzem
oraz w spoczynku - jest za wysokie i wymga diagnostyki i leczenia

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2005-11-26 11:30:46

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy takim cisnieniu mozna troszke obnizyc je dieta (mniej soli np),
> schudnac, uprawiac sport. Nie trzeba od razu siegac po leki.

Oczywiscie zgadzam sie ze leki to ostatecznosc, ale watpie zeby
ograniczenie soli tak radykalnie obnizylo cisnienie. Poprostu w to nie
wieze.
Ja bym doszukiwal sie innych przyczyn, moze zazywa srodki
sympatykomimetyczne (pobudzajace), mam tu na mysli kofeine, tauryne ? i
duzo pali tytoniu ?

9. Data: 2005-11-26 11:42:08

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Nov 2005 12:30:46 +0100, Fizzzi wrote:

> Oczywiscie zgadzam sie ze leki to ostatecznosc, ale watpie zeby
> ograniczenie soli tak radykalnie obnizylo cisnienie. Poprostu w to nie
> wieze.

A w to, że Ziemia jest okrągła, wierzysz? :>

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

10. Data: 2005-11-26 12:26:18

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi napisał(a):
> Oczywiscie zgadzam sie ze leki to ostatecznosc,

Co więcej, organizm się do nich przyzwyczaja i potem trudno będzie zbić
ciśnienie bez tych leków.

--
best regards,
scream (at)w.pl

TEST CIĄŻOWY interpretacja wyniku INSEMINACJA
"euthyrox" kontra "thyreotom forte"
zlamana reka
Test ciążowy
Test ciążowy