Za miskę soczewicy

1. Data: 2000-08-16 20:17:05

Temat: Za miskę soczewicy
Od: "Jacek Kostka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam następujący kłopot. Mój syn ma alergię i lekarz doradził wprowadzenie do
diety soczewicy. Kupiłem kilo czerwonej, kilo białej. No i co ja z tym mam
zrobić, żeby nie otruć dzieciaka,
i nie zniechęcić. Mały ma dwa lata.

Z góry dziękuję za propozycje.
--
Jacek Kostka
J...@p...onet.pl

1. Data: 2000-08-17 07:48:10

Temat: Re: Za miskę soczewicy
Od: "wojmat" <w...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kostka <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:5FCm5.24559$F...@n...tpnet.pl...
> [...]
wprowadzenie do
> diety soczewicy. Kupiłem kilo czerwonej, kilo białej. No i co ja z

możesz robić pasty do pieczywa z gotowanej z różnymi rzeczami i
miksować, dodawać do zup, sałatek (jeśli dziecko jada)

wege lubią soczewicę ;-) a więc zajrzyj na adres w sygnaturce i
spróbuj wyszukiwania zaawansowanego na hasło oczywiście "soczewica".

s. jest lekkostrawna, pożywna, ma wartościowe białko, dużo żelaza.
jest smaczna i łatwa w obróbce. warto ją przed gotowaniem troche
pomoczyć i wylać tę wodę. każdy powinien spróbować :-)

powodzenia!

w razie czego pisz jeszcze

wojmat

=======
lubisz dobre rzeczy? zajrzyj do bazy wegetariańskich przepisów z
wyszukiwarką
Puszatkowa Książka Kucharska Kazały: http://puszKKKa.spinacz.pl
Puszatkowo - oficjalna strona grupy dyskusyjnej ircx.pl.polskavege
i kanału #polskavege: http://www.polskavege.ircx.pl
=======

1. Data: 2000-08-18 03:44:27

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

wojmat <w...@g...NOSPAM.pl> wrote in message

> [...]
> jest smaczna i łatwa w obróbce. warto ją przed gotowaniem troche
> pomoczyć i wylać tę wodę. każdy powinien spróbować :-)

Ja robie zupe z soczewicy. Gotuje ja jak grochowke.... Kolor ma
brudno-scierkowy, ale w smaku niebo w gebie...
F.

1. Data: 2000-08-18 10:20:15

Od: "wojmat" <w...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik f. <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8nibgh$4770$...@n...news.prodigy.com

> Ja robie zupe z soczewicy. Gotuje ja jak grochowke.... Kolor ma
> brudno-scierkowy, ale w smaku niebo w gebie...

pyszna jest zupa na włoszczyźnie, soczewicy z dodaną jakąś kaszą
(jaglaną, bulgurem, gryczaną niepaloną lub pęczakiem) albo brązowym
ryżem. i baaardzo syta.

wojmat

1. Data: 2000-08-18 16:35:40

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> diety soczewicy. Kupiłem kilo czerwonej, kilo białej. No i co ja z tym mam

Doradzam zmianę lekarza. Twój lekarz wogole się nie zna na żywieniu poleca
Twojemu dziecku żywienie przeznaczone nie dla człowieka co możesz z mojego
upoważnienia mu przekazać. Z najlepszymi życzeniami by sam tak jadł. I nie
męczył niewinnych dzieci i rodziców więcej takimi bzdurami. Zainteresuj się
tylko zywieniem optymalnym . To sqmo zdrowie. Morgano

1. Data: 2000-08-21 09:34:58

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MORGANO <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
się
> tylko zywieniem optymalnym . To sqmo zdrowie. Morgano

Tak, tak. I wszyscy chorzy na cukrzyce - wypier... ta insuline! Jak sie
bedziecie odzywiac racjonalnie to wam przejdzie.

Jader

p.s. Przepraszam bardzo za wulgaryzm, ale glupota i nieodpowiedzialnosc
ludzka wyzwala u mnie agresje.
p.s.2. Czy Optymalni maja obiecane chudniecie za krzewienie swojej wiary?

1. Data: 2000-08-22 17:58:13

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuja pozakladac killfile na osobnika znanego wiekszosci....

To bedzie "optymalne"rozwiazanie

Pozdrawiam.

--
Artur Nowacki