Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM... Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Date: Sun, 24 May 2020 11:52:52 +0100

W dniu 24/05/2020 o 10:07, sylwester balkanski pisze:
> [...]
c,testy-na-koronawirusa---genetyczne-i-immunologiczn
e--jak-dzialaja-,artykul,00608201.html

> W "Spieglu" pisza, ze Bill Gates wyprodukowal wirusa Sars-CoV-2, ktorego
> leczyc ma szczepionka, w ktora bedzie wbudowany specjalny czip do
> sledzenia i kontrolowania ludzi, a ten czip odczytywany bedzie poprzez
> nowe aplikacje Microsoftu. Przypomnijmy, ze system operacyjny Windows
> obsluguje ok. 75% komputerow. Fachowcy radza, zeby przestawiac sie na
> inne OS i czekac na szczepionke Apple.
>
> Pewien znajomy zza oceanu laczy dane epidemiologiczne z rozmaitymi
> statystykami i wyszly mu juz ciekawe zaleznosci zachorowalnosci i
> smiertelnosci oraz IQ i innych parametrow:

> [...]
sgroessen.php
> https://www.laenderdaten.info/durchschnittliche-koer
bchengroesse.php

> Btw. Stary laptop cos mi zle odbil, wiec zamiast "dendrologie" wpisal
> "endrologie". Sorry!

to, ze Gates jest drugim finansjerem WHO po USA, oraz, ze szefem WHO
jest facet, ktory w Etiopi trzy razy falszowal epidemie moze faktycznie
nic nie znaczy, to, ze pani z rzadu Holenderskiego powiedziala, ze 5G
pomoze w rozpedzaniu demonstracji (nie mam pojecia co miala na mysli)
pewnie tez nic nie znaczy, to, ze w Anglii montowalo sie instalacje 5G w
szkolach kiedy obowiazuje lockdown, tak, powtarzam sie, to tez nic nie
znaczy podobnie jak to, ze pare masztow poszlo z dymem, to, ze
prezydent USA powiedzial, ze armia wlaczy sie do szczepien ludnosci, tez
absolutnie nic nie znaczy, absolutnie, w porownaniu do Chin

--
gazebo