Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM... Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Data: 2020-05-24 13:32:08
Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 24/05/2020 o 12:21, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 24 May 2020 11:52:52 +0100
> doszła do mnie wiadomość <radjm5$e82$1@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

c,testy-na-koronawirusa---genetyczne-i-immunologiczn
e--jak-dzialaja-,artykul,00608201.html

>>> https://www.laenderdaten.info/durchschnittliche-peni
sgroessen.php
>>> https://www.laenderdaten.info/durchschnittliche-koer
bchengroesse.php

> No to nam powiedz co to znaczy, oświeć nas.

ze pojawienie sie polskich policjantow na polskich ulicach z naszywkami
prywatnej organizacji Black Water, amerykanskich najemnikow jak sadze,
sprowadza sie do tego co kiedys postulowal ruch JKM, wszystko trzeba
sprywatyzowac, kapitalizm rulez, a miejsce Robocopa nalezy do
preszlosci, sa lepsze oprogramowania, ogromne fortuny, ktore decyduja, w
Polsce policja robi jak chce, pamietam jeszcze jak wzywano do rozejscia
sie, teraz jeb i po sprawie, gaz cokolwiek, a jak kiedys darto mordy, ze
Rosjanie w w pewnym teatrze rozbili w proch terrorystow, moze by ich tak
ktos teraz przeprosil

--
gazebo