Zabezpieczenie blatu nad drzwiami od zmywarki ?

11. Data: 2005-11-08 11:02:20

Temat: Re: Zabezpieczenie blatu nad drzwiami od zmywarki ?
Od: "bankroot" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja powiem tak:

jeśli cos przykleisz albo przybijesz, to bedzie to miało sens, jeśli
zabezpieczysz krawędź blatu (czyli tam, gdzie łączy się okleina).
Aby to zrobic, część taśmy czy listwy musi być niestety widoczna.
Nie daj Boże jak masz blat, gdzie krawędzie nie są zakończone ABS-em - na
bank Ci to odejdzie

12. Data: 2005-11-08 11:16:52

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisał w wiadomości
t...

> nie, to byla blacha z jakimistam dziurkami, o szerokosci zmywarki,
> a glebokosci ok. 15cm (bosh)

ale z jakiego miejsca ją wyciągnąłeś ? gdzie była umieszczona podczas
transportu ?

> nie zamontowalem tego ;-) ale chyba jednak to zrobie..
> tylko teraz pytanie - jak to zamontowac? (instrukcja byla malo
precyzyjna),
> tz czy to powinno isc do konca (a raczej poczatku) blatu?

wg mnie do samiutkiej krawędzi, na równo z nią - tam jest wg mnie
najbardziej czułe na wilgoć miejsce blatu (oczywiście klejonego) - styk
okleiny "górnej" i "dolnej"

rokko

13. Data: 2005-11-08 11:40:38

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 12:16:52 +0100
"rokko" <l...@p...onet.pl> wrote:

> ale z jakiego miejsca ją wyciągnąłeś ? gdzie była umieszczona podczas
> transportu ?

podczas transportu i w sklepie byla na gorze - na gabce
ona nie lezala, ona wygladala jakby byla czescia obudowy - po prostu
trzeba bylo ja wyciagnac. Jak masz ramy zmywarki widoczne od gory,
to byla wsunieta za te ramy (szerokosc jest taka jak zmywarki, wiec
byla leciutko wygieta w gore)

> wg mnie do samiutkiej krawędzi, na równo z nią - tam jest wg mnie
> najbardziej czułe na wilgoć miejsce blatu (oczywiście klejonego) -
> styk okleiny "górnej" i "dolnej"

no tak, tylko ze moj blat jest zaokraglony od dolu, oraz ma jakis
wosk ktory chroni przed laniem sie wody na same meble z blatu
(to blat 4cm)

Sierp

14. Data: 2005-11-08 12:29:21

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisał w wiadomości
t...
> [...]
> trzeba bylo ja wyciagnac. Jak masz ramy zmywarki widoczne od gory,
> to byla wsunieta za te ramy (szerokosc jest taka jak zmywarki, wiec

czyli była wogóle na wierzchu zmywarki - nie pod pokrywą ?

czy to jest nierdzewna blacha ? bo może sobie coś dopasuję....

rokko

15. Data: 2005-11-08 12:55:51

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Nov 2005 13:29:21 +0100
"rokko" <l...@p...onet.pl> wrote:

> czyli była wogóle na wierzchu zmywarki - nie pod pokrywą ?

ja nie mialem pokrywy :)

> czy to jest nierdzewna blacha ? bo może sobie coś dopasuję....

tak - cienki kawalek blachy, lekko podziurkowanej w roznych miejscach

Sierp

16. Data: 2005-11-08 17:53:53

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> mam jedno pytanie, które nasunął mi jeden z rysunków (a po 2 h - po
> zakończeniu pierwszego mycia - także sprawdziłem to w praktyce): po
otwarciu
> zmywarki ze środka wylatuje para (miałem napisać "bucha" ale to chyba
> przesada), która w przeważającym stopniu "uderza" w blat, który znajduje
się
> nad drzwiami.

co prawda siostra mi dzis zawinela aparat i moge tylko komorka zrobic
fotke, no ale zrobilem
to co u mnie bylo jest tu
http://sierp.net/5A7G0013.jpg
jakosc mocno srednia, ale widac co i jak

Sierp

17. Data: 2005-11-08 18:48:15

Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to co u mnie bylo jest tu
> http://sierp.net/5A7G0013.jpg
> jakosc mocno srednia, ale widac co i jak

u mnie w siemensie blacha była dokładnie taka sama, i tak samo umieszczona,
lekko wygięta, jak Sierp opisał we wcześniejszym poście
sli

18. Data: 2005-11-09 08:50:39

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> [...]
> to co u mnie bylo jest tu
> http://sierp.net/5A7G0013.jpg
> jakosc mocno srednia, ale widac co i jak

sprawdziłem, u mnie blachy nie ma :(
pojechałem do sklepu i kupiłem
- samoprzylepną taśmę aluminiową o szerokości z 5 cm.
- listwę boczną aluminiową do blatow (taką do przykręcania na uciętym
boku) - ma przekrój w ksztalcie litery "L" z poziomą częścią bardzo krótką
(ze 2-3mm), pionową część ze 28 mm (gruność blatu) a długość 60 cm (czyli
głębokość blatu)

najpierw oblepiłem blat na szerokości 60 cm i na głębokość 15cm (od
krawędzi) tą taśmą aluminiową (z zakładkami) a potem od spodu blatu
dokręciłem tą listwę (tak aby ten krótki rancik był z przodu blatu)
wygląda super ! aż zacząłem się zastanawiać czy nie zrobić tego na calym
blacie (mówię o listwie)

rokko

pościel satynowa
kuchnia elektryczna
do użytkowników pralek 'Electrolux 1021 Timeline' i 'Bosch WFC2067' lub 'WFCX2061'
Sprzet firmy Fagor
Indukcja i naczynia z powloka teflonowa