Re: Zabic Tesciowa?

Data: 2003-12-09 12:46:21
Temat: Re: Zabic Tesciowa?
Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

Użytkownik "Faun77" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
news:br4ec6$1fq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam ochote zabic tesciowa....
> Czy to normalne? wiem wiem te kawaly itd to wszystko prawda koszmar sie
> spelnil
> nigdy nie myslalem ze to moze sie stac ale nienawidze tesciowej
> cala ta afera spowodowala ze zaczynam sie zastanawiac czy chce z nia
walczyc
> i jej corke.
> jesli wygram moge byc ziarnem ktore spowodowalo rozbicie relacji matka
corka
> jesli przegram moja bialoglowa tez nie bedzie pewnie szczesliwa
> [...]

Podobno z wampirami jest tak, że muszą zostać zaproszone, nie mogą ot tak
wejść do Twojego domu. Stoi wampir u Twoich drzwi i krzyczy "zabiję Cię -
zobaczysz". Chcesz go wpuścić i rozprawić się z nim. Ale po co ? Wystarczy
nie wpuścić go do domu. No i teraz zaczyna się jazda, bo oprócz Ciebie jest
jeszcze drugi domownik. Teraz zapewne domownik jest po Twojej stronie, ale
gdy pójdziesz - wampir może użyć podstępu i namówić drugiego domownika do
wpuszczenia. Pytanie podstawowe, czy druga osoba wie, że ma doczynienia z
wampirem a nie z "mamusią, która poprostu taka jest od zawsze" ? Czy jest
relacja matka-córka czy jest relacja wampir-córka utrzymywana pod pretekstem
matczyności ? Problemem nie jest teściowa i jej zachowanie, tylko CHORA
relacja między matką a córką. Chora bo ma wpływ na wasz związek. Jeśli nie
wierzysz to spróbuj, miast atakować teściową - zaatakować tę chorą relację,
zobaczysz jak wampir staje na głowie bo to będzie dla niego prawdziwe
zagrożenie. W obronie chorej relacji, będzie do Ciebie szczezył kły, a
córeczkę będzie głaskał.

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham