Re: Zabierz babci mieszkanie.

From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zabierz babci mieszkanie.
Date: Tue, 22 Oct 2013 16:02:58 +0000 (UTC)

Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 16:14:53 +0200 osobnik zwany Przesmiewca
napisał:

> [...]
oteka-newsweek-
pl,artykuly,271905,1,2.html

> Idea pomyslu odwroconej hipteki bylo zatrzymanie wlasnych dzieci,
> rodziny i pomoc w zyciu na starosc.

ideą odwrotnej hipoteki jest zapewnienie kasy na starość, kosztem
wyrzeczenia się starości

> Oczywiscie wypaczono pomysl i doszukano sie dziur, ktore umozliwily
> zewnetrznym podmiotom krecenie interesow. Az zal czlowieka sciska, no
> ale kto powiedzial, ze o ludzi w tym kraju sie dba?

i nie jest to współczesny wynalazek. Hint: dożywocie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?