Zabierz babci mieszkanie.

1. Data: 2013-10-22 01:40:04

Temat: Zabierz babci mieszkanie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"W Funduszu Hipotecznym Dom średni wiek klienta podpisującego umowę to 75
lat. - Statystycznie na stu klientów pięcioro uwalnia mieszkanie już w
pierwszym roku obowiązywania umowy - przyznaje Robert Majkowski, prezes FH
Dom. Uwalnia mieszkanie, czyli umiera. Czysty zysk."
http://biznes.newsweek.pl/jak-dziala-odwrocona-hipot
eka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

2. Data: 2013-10-22 05:52:39

Temat: Re: Zabierz babci mieszkanie.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dom. Uwalnia mieszkanie, czyli umiera. Czysty zysk."
> http://biznes.newsweek.pl/jak-dziala-odwrocona-hipot
eka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html

Pewnie. Lepiej zabrać babci dowód.

3. Data: 2013-10-22 10:51:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Oct 2013 05:52:39 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-10-22 01:40, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
eka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html

> Pewnie. Lepiej zabrać babci dowód.

Czytałaś artykuł??? - chyba nie.
--
XL
Szumczyk forever!

4. Data: 2013-10-22 16:14:53

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>Dom. Uwalnia mieszkanie, czyli umiera. Czysty zysk."
>http://biznes.newsweek.pl/jak-dziala-odwrocona-hipo
teka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html

Idea pomyslu odwroconej hipteki bylo zatrzymanie wlasnych dzieci, rodziny
i pomoc w zyciu na starosc.
Oczywiscie wypaczono pomysl i doszukano sie dziur, ktore umozliwily
zewnetrznym podmiotom krecenie interesow. Az zal czlowieka sciska,
no ale kto powiedzial, ze o ludzi w tym kraju sie dba?

5. Data: 2013-10-22 16:57:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> http://biznes.newsweek.pl/jak-dziala-odwrocona-hipot
eka-newsweek-pl,artykuly,271905,1,2.html

> Czytałaś artykuł??? - chyba nie.

Za to, jak widać, doskonale mojej wypowiedzi załapałas kontekst.
No ale może są tu jacyś młodsi, co kontekst znają.
W młodych cała nadzieja.

6. Data: 2013-10-22 18:02:58

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 22 Oct 2013 16:14:53 +0200 osobnik zwany Przesmiewca
napisał:

oteka-newsweek-
pl,artykuly,271905,1,2.html

> Idea pomyslu odwroconej hipteki bylo zatrzymanie wlasnych dzieci,
> rodziny i pomoc w zyciu na starosc.

ideą odwrotnej hipoteki jest zapewnienie kasy na starość, kosztem
wyrzeczenia się starości

> Oczywiscie wypaczono pomysl i doszukano sie dziur, ktore umozliwily
> zewnetrznym podmiotom krecenie interesow. Az zal czlowieka sciska, no
> ale kto powiedzial, ze o ludzi w tym kraju sie dba?

i nie jest to współczesny wynalazek. Hint: dożywocie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

7. Data: 2013-10-23 20:29:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Oct 2013 16:02:58 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> [...]
> wyrzeczenia się starości

> i nie jest to współczesny wynalazek. Hint: dożywocie

..oraz hint: "opieka w zamian za mieszkanie"...

Tylko że kończy się to różnie.

8. Data: 2013-11-13 16:18:35

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez dowodu przynajmniej nie podpisze głupiej umowy.

-----
> Lepiej zabrać babci dowód.

Skąd/jaka butelka plastikowa odporna na wysokie temperatury?
Jak to było...
PayPal Nike Air Max 2013 Shoes Air Max 2014 Shoes www.Buy-Good-Goods.com
Siekiera - czy to ma sens?
Umiecie palic papier?