Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE Re: Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE

Re: Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 12 Jan 2020 15:45:59 -0800 (PST)
<a...@g...com>
<6...@g...com>
<c...@g...com>
Subject: Re: Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia
zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 00:11:47 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> [...]
i częściowo w Ameryce, to nie jest bynajmniej jakaś szczególna tajemnica.
XIX w.

> Ja raczej uważam w drugą stronę...
> Ksiąg Jakubowych nie czytałeś?
> ---
> A Biblie cala przeczytales? ;)
> Jak juz POlecam "Jerozolimke"
>
> To na skutek szerszej, bardziej inkluzywnej polityki do Świątyni wpuszczono
ciapciuchów w rodzaju Juniusa Freya.
> PS. Przy czym aż do 1848 szabaśnicy i węglarze byli jednakowoż ledwie tolerowani w
kręgach ekskluzywno-ezoterycznych, dopiero od tego okresu zaczęli wywracać wszystko
do góry nogami, zwłaszcza na Kontynencie.
> ---
> Zadna tam "swiatynia". To jakbys "dom publiczny" nazywal "domem bozym".
Oburzajace?! ;)
> A tzw "kregi ekskluzywno-ezoteryczne" to tylko cacana nazwa na satanistow -o
natezeniu
> form kultu i stopnia swiadomosci jednostek zaleznym od stopnia
"wt[opi=jemnicz]enia".
> Ot jak aborcja to tylko cacana nowomowa okreslajaca zabojstwo nienarodzonego
dziecka.

No bez przesady. Nie nazywaj alchemików, astrologów czy spagiryków (zielarzy, cunning
men) satanistami. Jeszcze może powiesz mi, że platonicy to sataniści. Nie każdy, kto
ma do czynienia z królestwami innymi niż ludzkie, ma poglądy satanistyczne.