Zaglądanie do damskiej torebki.

1. Data: 2006-09-21 07:29:43

Temat: Zaglądanie do damskiej torebki.
Od: "emike" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pytanie takie jak w temacie. Zastanawia mnie dlaczego jest to zakazane
i dlaczego kobiety się tak strasznie oburzają jak ktoś to robi.
Zaznaczam, że mam na myśli tylko i wyłącznie partnerkę. Nie
mówię o zaglądaniu (w bliżej nie określonym celu) komuś obcemu.
Mi chodzi tylko i wyłącznie o kobietę z którą się jest.
Niech ktoś mądry wyjaśni w zrozumiały sposób.
Pytam z ciekawości.
(Nie wiem czy to odpowiednia grupa, znalazłem na psychologii temat o
damskiej torebce, więc sądzę, że nikt nie powinien mieć nic
przeciwko - tamten temat nie odpowiadał na moje pytanie)

2. Data: 2006-09-21 08:35:28

Temat: Re: Zaglądanie do damskiej torebki.
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

emike<m...@g...com>
ps.com

> Pytanie takie jak w temacie. Zastanawia mnie dlaczego jest to zakazane
> i dlaczego kobiety się tak strasznie oburzają jak ktoś to robi.

nie jest zakazane, nie wszystkie, nie w każdej sytuacji

> Zaznaczam, że mam na myśli tylko i wyłącznie partnerkę. Nie
> mówię o zaglądaniu (w bliżej nie określonym celu) komuś obcemu.

mam nadzieję

> Mi chodzi tylko i wyłącznie o kobietę z którą się jest.
> Niech ktoś mądry wyjaśni w zrozumiały sposób.

ups, sorry
ale to może być trudne, skoro sam wydajesz się nie być w stanie postawić
jakiejś sensownej hipotezy

> Pytam z ciekawości.

nie sądzę

paff

3. Data: 2006-09-21 10:35:50

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zakazane? nigdy nie słyszałam, żeby było zakazane.
Osobiście nienawidzę jak facet grzebie mi w torebce, dlaczego? nie wiem.
Sama nigdy nie trzepałam ani kieszeni ani portfela ani komórki faceta. Po
prostu są pewne rzeczy osobiste, których nie ważę się tknąć i których facet
nie powinnien "tykać" mi. Choć większą tragedią byłoby dla mnie musieć
zajrzeć facetowi do tych miejsc (kieszenie, komórka) niż gdyby to on
zaglądał mi. Ot, jakaś bariera psychiczna.

Lubił byś gdyby kobieta grzebała Ci po kieszeniach?

pozdrawiam,

4. Data: 2006-09-21 12:57:46

Od: "Recoil" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, cóż... Wyobraź sobie, że ktoś Ci przeszukuje archiwum GG,
grzebie w mailach, podsłuchuje Twoje rozmowy telefoniczne i tak
dalej... -a przecież Twoja skrzynka odbiorcza w Outlooku nie zawiera
podpasek lub tamponów...! :))))
Spoko... w ten dość jaskrawy sposób chciałem jedynie poddać Twojej
rozwadze i ocenie, że torebka jest w tym przypadku przedmiotem dość
szczególnym, bo osobistym. Naprawdę, nie dziwi mnie to, że dla
większości kobiet jest to enklawa prywatności na tyle dużej, że
każda próba jej naruszenia wywołuje ostre protesty.

Pozdro.

Recoil
http://www.recoil.blox.pl

"Życie ludzkie jest ważniejsze niż czyjeś małe interesy."

5. Data: 2006-09-21 14:03:37

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emike" <m...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

--------------

A lubisz jak ktoś Ci grzebie w samochodzie i non stop sie pyta - a co to jest? A
do czego służy? A po co? :)
Podobnie jest z damskimi torebkami to taka nasza... duża prywatność ;P
oczywiście nie wszystkie kobiety się o to wkurzają. Po za tym w Damskiej torebce
(jak i w samochodzie faceta) można znaleść wiele rzeczy na których kobiety nie
chcą rozmawiać, np. Po co jej w torece tampony, podpaski, i co to te takie małe
21 pigułeczki i czemu 6 brakuje, nitka dentystyczna, rajstopki na zmianę itd itp
.. tak samo ty byś nie chciał odpowiadac na pytania dlaczego w samochodzie na
podsufitce jest odcisk damskiego obcasa, prezerwatywa w bagażniku, tygodniowe
opakowanie po hamburgerze, "świerszczyki" w schowku, .. i masa dziwnych narzędzi
:)

Yuki.

6. Data: 2006-09-21 14:43:11

Od: kris <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Sep 2006 00:29:43 -0700, emike <m...@g...com>
napisał:

> i dlaczego kobiety się tak strasznie oburzają jak ktoś to robi.

Bo to co mają w swoich torebkach jest związane z tematami które są TABU w
naszym społeczeństwie. tak są wychowane że o okresach, seksie,
zapobieganiu ciąży i innych naturalnych rzeczach się nie rozmawia.

7. Data: 2006-09-21 15:04:08

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kris; <optf8gh9gnpjw3wc@box> :

> Bo to co mają w swoich torebkach jest związane z tematami które są TABU w
> naszym społeczeństwie. tak są wychowane że o okresach, seksie,
> zapobieganiu ciąży i innych naturalnych rzeczach się nie rozmawia.

Z kim? ;) Nie zauważyłem jakoś w swoich związkach, że "nie rozmawia
się", nawet przez przypadek udało mi się znajomą wciągnąć w taką
dyskusję, nawet nie partnerkę. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

8. Data: 2006-09-21 15:06:20

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

emike; <1...@k...googlegroups.c
om> :

> Witam.
>
> Pytanie takie jak w temacie. Zastanawia mnie dlaczego jest to zakazane
> i dlaczego kobiety się tak strasznie oburzają jak ktoś to robi.

To zapewne nie dotyczy wszystkich kobiet - bo chcą zachować o sobie [lub
żeby inni je zachowali] "dobre mniemanie", kobiety poukładanej,
wiedzącej czego chce. Tymczasem torebka odsłania niepoukładany i
nieplanowy charakter takiej osoby. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

9. Data: 2006-09-21 15:08:49

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

x napisał(a):
> Lubił byś gdyby kobieta grzebała Ci po kieszeniach?

Ja chyba tak, ale zależy która i w jakim celu ;) Tylko zastanowiłbym
się, czy nie mam w kieszeni zużytej chusteczki.

10. Data: 2006-09-21 15:44:17

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

emike <m...@g...com> napisał(a):

> Witam.
>
> Pytanie takie jak w temacie. Zastanawia mnie dlaczego jest to zakazane
> i dlaczego kobiety si=EA tak strasznie oburzaj=B1 jak kto=B6 to robi.

wszystkie twoje partnerki tak reagowaly? no i ile ich bylo.
bo jak bazujesz tylko na jednej osobie to wogole nie masz tu prawa dawac
takich wnioskow.
ja ci juz moge powiedziec ze ja tak nie reaguje.

emocje - literatura
[Spam] Piękne senniki na prezent
Tendencyjnosc mediow a ludzie mlodzi
lek wysokosci