Re: Zaiste szokujący sondaż

Data: 2010-10-25 10:34:38
Temat: Re: Zaiste szokujący sondaż
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:ia3lrv$l5v$3@news.dialog.net.pl...
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Tak wiec potwierdza sie moja hipoteza.
> To co w Tobie siedzi to tak jak w vB - emocje zwiazane
> z utozsamiania sie z grupą polityczną. TYLKO TO.
> Zadnych argumentow.
>
> Nie wiesz jaki miala Fotyga styl prowadzenia polityki,
> jakie miała cele i jak je realizowała. I jak byla skuteczna.
> albo np. jak zna języki.
> Nic.
> To potwierdza moją smutną teze.
>

> Oczywiscie masz dotego prawo!!!
> Tylko ze wyglada to tak sobie, wiesz?

> Czyli do tej pory nie zmalowała???? TO NIEMOŻLIWE!!
> [...]

Nie to napisałam Druchu, nie fałszuj
Napisałam, że podjęłam kiedyś jakąś decyzję na podstawie pewnych faktów.
Ponieważ jednak upłynęło sporo czasu, została decyzja, fakty uległy
zapomnieniu i że dla waszych potrzeb nie chce mi się ich odgrzebywać.

1. Czyli musiała coś zmalować, żeby pojawiła się decyzja.
2. Nie jestem uprzedzona do ludzi a'priori. Wręcz przeciwnie.
3. Nie opieram się na decyzjach innych ludzi, podejmuję własne w oparciu o
swoje własne przesłanki.
4. Jak będziesz wyciągać idiotyczne wnioski, to podejmę decyzję o tym, że
jesteś kretynem i przestanę z Tobą rozmawiać. Z czasem zapomnę dlaczego tak
uważam, ale etykietka kretyna zostanie.

MK