Re: Zakładamy sekte

Data: 2008-09-01 22:47:12
Temat: Re: Zakładamy sekte
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>

Ikselka pisze:

> No i gdzie podziałaby się nasza spontaniczność, różnorodność i
> nieskrępowanie, które tutaj mamy?
> :-(

Jednak mimo wszystko brakuje mi tu czegos, obcowania z inteligentnymi
ludzmi ktorzy maja ukształtowane poglady i potrafia je argumentowac.
To na pewno byłoby ekscytujace bo sami sobie podnosilibysmy poprzeczki i
jednoczesnie mowiac jestes osaczona wzrokiem i obecnoscia innych osob,
tu i teraz i mowisz do nich. To jest fajniejsze :D

//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"