Zakładamy sekte

1. Data: 2008-09-01 20:41:21

Temat: Zakładamy sekte
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie pomyślalem jak fajnie byłoby zebrac grupke ludzi o podobnych
zainteresowaniach i celach w życiu i regularnie sie spotykac w takim
gronie, wyjatkowym gronie w ktorym tworzy sie unikalna atmosfera
tajemniczosci, odkrywania, zjednoczenia, adrenaliny, ekscytacji...
wymienianie sie pomysłami, spostrzezeniami... Kazdy na własną reke sie
rozwija, uczy, a na tych spotkaniach przekazuje swoją wiedze innym
dzieki czemu grono wybrańcow osiąga zawrotną predkosc postępu...
Taka mini sekta :D o charakterze zamkniętym.

=============
//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"
=============

2. Data: 2008-09-01 20:44:11

Temat: Re: Zakładamy sekte
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Sep 2008 22:41:21 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> [...]
> dzieki czemu grono wybrańcow osiąga zawrotną predkosc postępu...
> Taka mini sekta :D o charakterze zamkniętym.

A co innego tu robimy - nieformalnie?
Myślisz o spotkaniach w realu?
Tylko że w realu niektórzy trudno się otwierają i może to nie byłoby to, o
co chodzi...
--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

3. Data: 2008-09-01 20:48:40

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A co innego tu robimy - nieformalnie?
> Myślisz o spotkaniach w realu?
> Tylko że w realu niektórzy trudno się otwierają i może to nie byłoby to, o
> co chodzi...

Tak, myslalem o tym na żywo. Kazdy miałby opory, ja tez i wlasnie
najbardziej rajcującym aspektem tego moim zdaniem jest.. pokonywanie ich.

=============

4. Data: 2008-09-01 21:36:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Sep 2008 22:48:40 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> Tak, myslalem o tym na żywo. Kazdy miałby opory, ja tez i wlasnie
> najbardziej rajcującym aspektem tego moim zdaniem jest.. pokonywanie ich.

Hmmm, a kto byłby guru? //zakładając, że pokonalibyśmy także trudności
organizacyjne i odległość
;-P

5. Data: 2008-09-01 21:56:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, a kto byłby guru? //zakładając, że pokonalibyśmy także trudności
> organizacyjne i odległość

Sekta nie musi mieć guru - taki obraz jest medialny i niepochlebny -
wszystkie duże religie powstawały od sekty...

6. Data: 2008-09-01 22:03:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Sep 2008 23:56:43 +0200, Panslavista napisał(a):

> to, o

> ich.

> Sekta nie musi mieć guru - taki obraz jest medialny i niepochlebny -
> wszystkie duże religie powstawały od sekty...

...z guru.

7. Data: 2008-09-01 22:13:48

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> to, o
> ich.
>
> Sekta nie musi mieć guru - taki obraz jest medialny i niepochlebny -
> wszystkie duże religie powstawały od sekty...

wlasnie, bez guru, sekta samą w sobie byłaby swoim guru. My razem wzieci

=============

8. Data: 2008-09-01 22:16:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Sep 2008 00:13:48 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> wlasnie, bez guru, sekta samą w sobie byłaby swoim guru. My razem wzieci

Ale to istny komunizm byłby!
;-)

9. Data: 2008-09-01 22:20:33

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ale to istny komunizm byłby!
> ;-)
Moglibysmy przesledzic dokladnie mechanizm tworzenia sie religii i
rytuałów. Bo jestem pewien ze gdyby doszlo do czegos takiego to
stopniowo zaczeloby odgrywac role miejsce spotkan, pewnie jedno
okreslone, sposob otwarcia spotkania, sposob mowienia itd itp,
pojawilaby sie seria niepisanych zasad

=============

10. Data: 2008-09-01 22:38:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Sep 2008 00:20:33 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> [...]
> stopniowo zaczeloby odgrywac role miejsce spotkan, pewnie jedno
> okreslone, sposob otwarcia spotkania, sposob mowienia itd itp,

No i gdzie podziałaby się nasza spontaniczność, różnorodność i
nieskrępowanie, które tutaj mamy?
:-(
--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby
siebie poznać."
S. Lem

W kwestiach wiary nie może być żadnych kompromisów
Sprofanowano cmentarz żydowski w Wadowicach
Kto z grupy studiuje/studiował psychologię (lub pokrewne kierunki)?
życiorys pewnego SB-ka
jak niepostrzeżenie dorośliśmy