jak niepostrzeżenie dorośliśmy

1. Data: 2008-09-01 09:42:58

Temat: jak niepostrzeżenie dorośliśmy
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Generation_Kill

Generation Kill - miniserial telewizyjny wyprodukowany przez stację HBO.
Jest on ekranizacją książki Evan Wrighta o tym samym tytule. Serial
opowiada 40 pierwszych dni elitarnej jednostki Marines podczas inwazji
na Irak w 2003 roku. Budżet produkcji wynosi około 120 milionów dolarów.

a.s.exupery "mały książę"

Jeżeli mówicie dorosłym: "Widziałem piękny dom z czerwonej cegły, z
geranium w oknach i gołębiami na dachu" -- nie potrafią sobie wyobrazić
tego domu. Trzeba im powiedzieć: "Widziałem dom za sto tysięcy złotych".
Wtedy krzykną: "Jaki to piękny dom!"

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

2. Data: 2008-09-01 09:59:15

Temat: Re: jak niepostrzeżenie dorośliśmy
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzuć jedno lub dwa zera :-).

Albo kwitnącego milina dla tych innych.

M.

3. Data: 2008-09-01 10:05:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Dorzuć jedno lub dwa zera :-).
>
> Albo kwitnącego milina dla tych innych.

no kors, dom za sto tysięcy jest bardzo brzydki :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

4. Data: 2008-09-01 10:09:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

Dziwny jest ten wspolczesny swiat, swiat informacji..
Dawniej czlowiek uczestniczyl w wydarzeniach
(wojna, kopanie ziemniakow, bójka, oblapywanie sasiadki itd.)
i z tego czerpał wiedze o zyciu. Naturalna wiedze z zaistnialych wydarzen.

Dzisiaj jest zupelnie inaczej - zanim jeszcze oblapiemy dziwczyne,
wezmiemy udzial w bójce, wykopiemy ziemniaki,
juz glowę mamy pelną informacji na temat tego co bedziemy robic.
Informacji takiej, siakiej, owakiej, widzianej najczesciej przez ekran
telewizora.
Informacji teoretycznej, siedzacej tylko w naszej wyobrazni,
czesto niepelnej, znieksztalconej, oderwanej od rzeczywistosci.
Wydaje sie nam ze juz wiemy co i jak powinno wygladac.
Niby mamy ogromna widze o swiacie, no wlasnie, czy to jest wiedza,
czy tylko wyobrazenie?

Kill generation - okropne. Jak latwo ogladac okrutne rzeczy, siedzac
bezmyslnie i
wygodnie w fotelu przed telewizorem. Nie ogladam tego.

Duch

5. Data: 2008-09-01 10:11:37

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Najśmieszniejsze" jest to, że dla niektórych tak....

I pytanie, czy sami nie jesteśmy w jakimś stopniu materialistami.
Ja doceniam uroki wygodnego życia.
Naprawdę doceniam.
Może jeszcze mi nie odbiło, ale wszystko jest tylko kwestią poprzeczki.

I czy człowiek nie może być w życiu szczęśliwy po swojemu?
I czy jeśli dla kogoś szczytem marzeń jest dom za 5mln, to czy nie należy mu
tego życzyć? A niech sobie ma i sapie z radości.

M.

6. Data: 2008-09-01 10:40:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> I czy człowiek nie może być w życiu szczęśliwy po swojemu?
> I czy jeśli dla kogoś szczytem marzeń jest dom za 5mln, to czy nie należy mu
> tego życzyć?

A mnie się wydaje, że człowieka najlepiej można poznać po jego
marzeniach. Oczywiście każdy ma prawo do swoich marzeń takich, jakie ma,
trza być tolerancyjnym. Śmię jednak przypuszczać, że dom za 5 mln nie
dałby nikomu szczęścia. No, mnie by chyba szczęścia nie dał. :)

Ewa

7. Data: 2008-09-01 10:44:31

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> I czy człowiek nie może być w życiu szczęśliwy po swojemu?
> I czy jeśli dla kogoś szczytem marzeń jest dom za 5mln, to czy nie należy mu
> tego życzyć? A niech sobie ma i sapie z radości.

alsz prosz :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

8. Data: 2008-09-01 10:45:35

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Wydaje sie nam ze juz wiemy co i jak powinno wygladac.
> Niby mamy ogromna widze o swiacie, no wlasnie, czy to jest wiedza,
> czy tylko wyobrazenie?

wyobrażenie jest wiedzą.
wiedzą o teorii. a praktyka chadza własnymi ścieżkami.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

9. Data: 2008-09-01 11:00:05

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, mnie by chyba szczęścia nie dał. :)

No mnie też nie.
Ale ja chyba wiele nie potrzebuję do szczęścia
(i znowu kwestia poprzeczki i względności słów wiele/niewiele)

Ale znam takich, co twierdzą, że tak.
Dorośli są.
Mam im nie wierzyć?

M.

10. Data: 2008-09-01 11:00:57

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli wiedza jest obiektywna, to chyba tylko wyobrażenie .... przy naszym
subiektywnym stosunku do wszystkiego.

M.

XL-ko!!!
Takie są kobiety