Re: spitalanie bliźniaka

1. Data: 2008-08-18 00:01:35

Temat: Re: spitalanie bliźniaka
Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:g9duri$13a$1@inews.gazeta.pl...

> Oczywiście ja odpowiedź znam, ale nie o to chodzi by udzielać odpowiedzi
> lecz o to by... /tajemnica/

wkleić jakąś bzdurę z NK?

2. Data: 2008-08-31 11:21:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@W...gazeta.pl>

> [...]
> Spróbujmy polatać trochę po sferycznym Wszechświecie, a nie tylko będziemy
> się gapić i podziwiać.
>
> Jest zadanie myślne.
>
> Pozostańmy przy Wszechswiecie okręgowym.
> Wyślijmy bliźniaka z naszego punktu obserwacyjnego na Ziemi hen w kosmos.
> Najlepiej nadajmy mu prędkość światła.
> Spitanie:
> Jak wyglada trajektoria bliźniaka z punktu widzenia obserwatora na Ziemi?
> Spitanie pomocnicze, ale łapiące problem za jądro:
> Jak widzimy czas bliźniaka?
>
> Pewnie narysujesz. Bacz tylko brat, czy ryzunek jest z okna Pana Boga, czy z

Witam serdecznie:)
Z Twojego Lajkonixie świetnego opowiadanka z którego Wiech by się cieszył;)
- wyłania się pytanie:
jeśli brak bliźniak lecący z prędkością światła względem jednej nóżki wróbelka, która
jest
bardziej - przemierza teoretyczną przestrzeń pokonując drogę, to...
to?
to w czym płynie jeśli nie w czasie?
Oczywiście ja odpowiedź znam, ale nie o to chodzi by udzielać odpowiedzi
lecz o to by... /tajemnica/

pozdrawiam cieplutko i znikam na bliżej nieokreślony CZAS łapiąc króliczka;)
Edi:)

3. Data: 2008-08-31 19:25:04

Od: Robakks <R...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 13:21, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]

> lecz o to by... /tajemnica/
>
> pozdrawiam cieplutko i znikam na bliżej nieokreślony CZAS łapiąc króliczka;)

Podpowiedź:
Jeśli coś ma prędkość to płynie w czasie - co wynika ze wzoru na
prędkość.
Więcej podpowiedzi nie będzie. Limit się wyczerpał. :-)
Kolorowych snów życzę,
Edi:)

4. Data: 2008-09-01 18:50:41

Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...com>
f.googlegroups.com...
azeta.pl...

>>> Ruszmy [...]
>>> Lajkonix

> [...]
> prędkość.
> Więcej podpowiedzi nie będzie. Limit się wyczerpał. :-)

głos z sali: A czy we wzorze na prędkość [...] Lajkonix

odpowiedź:
we wzorze na prędkość jest droga i czas.
Bliżniak porusza się z prądkością c dla każdego obserwatora. To STAŁA!

głos z profilu "Miłość Ci":
http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

odpowiedź:
acha:)
Edi:)

5. Data: 2008-09-01 20:08:35

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@w...pl>
> "Robakks" <R...@g...com>
f.googlegroups.com...

>>> Edi:)

> [...]
> we wzorze na prędkość jest droga i czas.
> Bliżniak porusza się z prądkością c dla każdego obserwatora. To STAŁA!

Właśnie!
STAŁA to STAŁA
c=c
nie ma osobnego c dla jednego bliźniaka a innego dla drugiego bliźniaka.
Teorie, które zakładają fałsz są fałszywe.
c.b.d.o.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

a oto wieści z profilu "Miłość Ci" Znajomi - 16440 Komentarzy 16.000

Ktoś w Internecie napisał
Połączmy się! Zróbmy krąg
Otoczmy w koło Ziemię
Miliardem splecionych rąk

Tekst łatwo jest napisać
Trudniej jest rzecz wykonać
Bo żeby coś wspólnie zdziałać
Trzeba się najpierw przekonać:)

-- Robakks ? ?
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

6. Data: 2008-09-01 20:30:32

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@i...eu>
> [...]

> ~>°<~
> "Prawda nie kłamie"
>
> a oto wieści z profilu "Miłość Ci" Znajomi - 16440 Komentarzy 16.000

Ucząc innych - uczę siebie :-)
EOT

7. Data: 2008-09-02 07:15:59

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@N...gazeta.pl>

> Musisz się zdecydować Dobrodziej,
> czy ze mno chcesz pogadać, czy z samym sobo.
> Lajkonix

W postach GD Usenetu decydujące jest kryterium przydatności i użyteczności,
dlatego zapewne ludzie normalni uciekają stąd pozostawiając pole tym, którzy
lubią "szarpać innych za jaja".

Wieści z profilu "Miłość Ci"
Znajomi - 16.488, komentarzy: 807*20=16.140
głos w dyskusji:

2.09.2008 07:48

Zrozumiałam,
że istnieją ludzie,
w których towarzystwie
człowiek czuje się lepiej,
wszystko, co gorzkie przemija,
a świat rozpromienia słońce.

Radosnego dnia,
Storczyk.
źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

8. Data: 2008-09-02 20:11:24

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@o...eu>
> "Robakks" <R...@i...eu>
f.googlegroups.com...

>>> acha:)
>>> Edi:)

> Ucząc innych - uczę siebie :-)
> EOT

Właśnie:)

9. Data: 2008-09-05 03:45:54

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@o...pl>
> "Robakks" <r...@o...eu>
f.googlegroups.com...

pytanie:
W jakim czasie bliźniak poruszający suę z prędkością c pokona dystans
299792458 metrów?

odpowiedź:
Bliźniak poruszający suę z prędkością c pokona dystans 299792458 metrów
w czasie bezwzględnym 1 sekunda - bowiem porusza się z prędkością światła.
A choć w tym czasie gdy pokonuje drogę 299792458 m - jego zegarek stoi
to inne zegary nie stoją: Ziemia okrąża Słońce, pulsary taktują,
kwarce radośnie drgają
kosmiczny PULS :)

pozdrawiam cieplutko,
Ed:)

10. Data: 2008-09-05 05:21:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@i...eu> wrote in message

> A choć w tym czasie gdy pokonuje drogę 299792458 m - jego zegarek stoi

To co się dzieje z tą jedną sekundą? Nie jest odmierzana?
A jeżeli jest (w układzie) to zegarek ja odmierza.

Klacki
Czy wolna wola jest tylko złudzeniem?
Po spotkaniu...
Kilka fragmentów - Teoria wiralla