Re: spitalanie bliźniaka

21. Data: 2008-09-07 17:27:58

Temat: Re: spitalanie bliźniaka
Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" r...@o...eu
news:ga02l5$h2a$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <r...@o...pl>

> anonim napisał:
> Dobrodziej, proszę cię, [...]
>
> komentarz:
> Masz anonimie dwie możliwości: albo odpowiedzieć w jakim czasie bliźniak
> lecący w próżni pokona drogę odcinka wzorcowego = 299792458 m
> albo pisać o jakimś urojonym dobrodzieju - zupełnie nie na temat.
> Pisz anonimie co JEST, a nie co Ci się roi:)
> Edward Robak*

anonim wybrał urojenie i napisał:
"A mogę udzielić dwóch odpowiedzi: co widzi bliźniak podróżujący oraz co
widzi bliźniak ziemski?"

komentarz:
Czytaj anonimie ze zrozumieniem. Pytanie nie dotyczy tego co się komu widzi,
ale jaka jest prędkość bliźniaka podróżującego przez próżnię z prędkością 'c'.
Prędkość się nie widzi ale oblicza. Znając odcinek drogi 299792458 m
należy jasno powiedzieć w jakim czasie bliźniak pokona ten odcinek i jest tylko
jedna dobra i zgodna z entropią, odpowiedź - a więc zgodna z rzeczywistością.
Ta odpowiedź jest oczywista. To proste przekształcenie wzoru.
Jeśli bliźniak z założenia porusza się z prędkością 'c' to odcinek drogi równy
299792458 m pokonuje w czasie 1 sekundy, a więc SEKUNDA bezwzględna
jest taka sama dla bliźniaka na Ziemi jak i dla tego, który podróżuje.
Edward Robak*

22. Data: 2008-09-07 19:46:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@w...pl>
> [...]

> 299792458 m pokonuje w czasie 1 sekundy, a więc SEKUNDA bezwzględna
> jest taka sama dla bliźniaka na Ziemi jak i dla tego, który podróżuje.

anonim błysnął inteligencją: "...potrzebę srania."

Anonimie. O swoich potrzebach pisz w innym wątku.
Tu rozmawiamy o prędkości bliźniaka, który porusza się z prędkością 'c'
w próżni o parametrach mi0 i epsilon0.
Na jego drodze jest odcinek wzorcowy AB o długości 299792458 m.
Światło ten odcinek pokonuje w czasie 1 sekundy.
Po jakim czasie ten odcinek wzorcowy pokona bliźniak?
Jeśli pytanie jest za trudne i nie wiesz, że po 1 sekundzie
to po prostu anonimie nie odpisuj i nie twórz niepotrzebnego bełkotu.:)

pozdrawiam cieplutko,
Edward Robak*

23. Data: 2008-09-10 06:24:38

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

anonimowy Dobrodziej napisał(a):
> "Robakks" <R...@g...pl>

> A możesz powiedzieć jak tę sekundę mierzysz - rozchodzi się mnie o to kiedy
> uruchamiasz i zatrzymujesz sztoper.

W ten sposób anonimie to można tworzyć trollociągi anty SCI w nieskończoność,
unikając jak diabeł święconej wody - odpowiedzi na proste pytanie.
Tej sekundy się nie mierzy ale OBLICZA, dokładnie tak samo jak w zadaniach z zakresu
młodszych klas
gimnazjum.
Dane:
odcinek drogi AB = 299792458 m
prędkość 'c' = 299792458 m/s
Szukane:
Oblicz czas jaki jest potrzebny, by obiekt poruszający się z prędkością 'c' pokonał
odcinek drogi AB
korzystając ze wzoru v = AB/t
t = AB/'c'
W takim zadaniu nic się nie mierzy stoperem tylko bierze się i WYLICZA :-)
t = 299792458 m / 299792458 m/s = 1 s
Odp:
Biźniak poruszający się z prędkością 'c' potrzebuje 1 sekundy by pokonać odcinek
drogi równy
299792458 m.
Edward Robak*

A oto wieści z profilu "Miłość Ci" Znajomi - 17.448 Komentarzy: 19.800

Cechy charakteru

Dobroć, szczerość, uczciwość
Najlepiej widać
Z zamkniętymi oczami!

Dziwne to
Ale tak właśnie jest :) (:

-- Robakks ? ?
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

24. Data: 2008-09-12 12:11:04

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

anonimowy Dobrodziej napisał(a):
> "Robakks" <r...@o...eu>

> O, kuna! Ale to się nie zgadza z odpowiedzio.

Skoro już WSZYSCY wiemy (sic!), że światło potrzebuje jednej sekundy
by pokonać drogę 299792458 m w próżni o parametrach mi0 i epsilon0
i skoro WSZYSCY wiemy (sic!), że bliźniak poruszający się z prędkością
światła potrzebuje jednej sekundy, by pokonać drogę 299792458 m
w próżni o parametrach mi0 i epsilon0 - to po nasyceniu umysłu nastał czas
na strawę dla ducha. Cytat z profilu "Miłość Ci":
Znajomi - 17826, Komentarzy: 20.880

Ciało i duch

Piękno, urok, powab, uroda CIAŁA
- są ulotne
Piękno, urok, powab, uroda DUSZY
- są trwałe

Niebo zapewne przypomina Internet:
dusze kontaktują się słowami,
a ciało jest marzeniem...
Nierozumienie i brak poczucia WSPÓLNOTY
tworzą piekło autoizolacji...

śliczne pozdrowienia ślę :) (:
-- Robakks ? ?
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

25. Data: 2008-09-13 20:37:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>

> [...]
> w próżni o parametrach mi0 i epsilon0 - to po nasyceniu umysłu nastał czas
> na strawę dla ducha. Cytat z profilu "Miłość Ci":

To było 12.09.2008 - czas płynie. Dziś już 13 września 2008 i bliźniak pędzący z
prędkością 'c'
pokonał już wiele godzin świetlnych. A na profilu "Miłość Ci"?
Znajomi - 18018, Komentarzy: 21.500
i mądrość:

Rozum i umysł to nie to samo

Rozum to cecha zwierząt - na przykład
małpy mają małpi rozum.
Rozum tworzy inteligencję, przebiegłość
i jest efektem pracy mózgu.
Szczury są inteligentne, psy i koty też.

Umysł to cecha jaźni.
Praca umysłowa polega na zdolności
do abstrakcyjnego myślenia i zdolności
wyobrażania sobie rzeczy, których nie ma
choć istnieją jako wyobrażenie (MEM).
Umysł i Serce to składniki intelektu.

Gdyby człowiek posiadał tylko rozum
a nie miał umysłu,
to byłby biologicznym robotem
realizującym nie zamysły lecz programy.

pozdrawiam zamyślony...
-- Robakks ? ?
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
źródło: http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

26. Data: 2008-09-13 22:59:19

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> [...]
> Praca umysłowa polega na zdolności
> do abstrakcyjnego myślenia i zdolności
> wyobrażania sobie rzeczy, których nie ma

Jak widać z powyższego przykładu:
wszechświat szybciej się rozszerza dla komentarzy bowiem prędkość przyrostu
komentarzy jest większa
niż prędkość przyrostu Znajomych.
Co sekundę przyrasta 0,00299 Znajomego. W tym czasie bliźniak poruszający
się z prędkością 'c' pokonuje w próżni drogę 299792458 m.
Czas bliźniaków można więc mierzyć ilością Znajonych przy założeniu, że Znajomi
przyrastają ze stałą
prędkością w przestrzeni wirtualnej. :-)

* d * o * b * r * a * n * o * c *

Edi:)

Klacki
Czy wolna wola jest tylko złudzeniem?