Re: Zakładanie dużego trawnika-samemu czy brać firmę?

Data: 2005-07-06 17:56:15
Temat: Re: Zakładanie dużego trawnika-samemu czy brać firmę?
Od: Marta Góra <m...@m...pl>

Dnia Wed, 6 Jul 2005 17:29:31 +0200, Miłka napisał(a):

> Czytając częste wypowiedzi i opisy wyglądu Twojego ogrodu dochodzę do
> wniosku że masz dużo nasadzeń luźno porozrzucanych po powierzchni całej
> posesji. Zresztą tak się też domyślam ze zdjęć. Powiedz w taki razie jak
> radzisz sobie z chwastami między roślinami, bo ja mam niewielki procent (jak
> sądzę) tego co Ty a moja praca w ogrodzie to nie podlewanie a częste
> plewienie i przegrzebywanie "pazurkami". Jak sobie radzisz z taką połacią
> klombów ???

Pielenie, pielenie, pielenie.
Ja to naprawdę lubię. Zdecydowanie bardziej niż latanie z kosiarką.
Ale przyznaję, ze czasem po prostu brakuje mi czasu i niektóre części
ogrodu bywają zaniedbane. Po drugie moje rośliny w większości są dość gęsto
posadzone, o tej porze roku właściwie mogę zająć się czymś innym. A że od
czasu do czasu pojawi się jakiś niechciany lokator? Trudno.
Nie dałabym sobie rady gdby nie pomoc mojej nieocenionej rodzicielki.
Niestety między byliny wpuścić jej nie mogę, bo zazwyczaj kończy się to dla
w/w tragicznie;) Ostatnio straciłam coś, ale się nie przyznam co:D
Poważnie też zastanawiam się czy części rabat nie wyściółkować korą.
Chociaż niespecjalnie mi się ten pomysł podoba.

Pozdrawiam
Marta