Re: Zakochać się w 3 tygodnie?

Data: 2011-03-18 15:22:11
Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie?
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2011-03-18 14:34, Marek pisze:
> wolałbym uniknąć słów w postaci "zadecyduj sam". Jednakże czuję, że ta
> sytuacja nie należy do typowych. Jak dla mnie to piękne i ryzykowne co się
> dzieje. Kolega doświadczył już paru negatywnych zdarzeń w podobnym temacie
> więc podświadomie chciałbym go zdystansować do tego co się dzieje.
> Świadomie natomiast nie chcę zniszczyć tego co może być piękne. Spory
> dylemat mam więc...

Tak jak sugerowała Hanka - poradzić koledze jak najszybszą weryfikację
znajomości w realu, tzn. spotkanie. Jeżeli intencje z obu stron są
uczciwe, to nie będzie problemu. Im dłużej ta relacja będzie tylko
wirtualna, tym trudniej będzie przełamać barierę, bo obawy przed
rozczarowaniem będą narastać.

Ewa