Re: Zakochać się w 3 tygodnie? - a propos złośliwości

Data: 2011-03-21 21:00:02
Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie? - a propos złośliwości
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Bawić Wwwwwww Qrę, jeśli już chcesz pozostać na gruncie tego
o czym pisałem (będę się upierał, że wierzę iż chcesz)...

a co odwołałem następnie z ~przeprosinami.
Pewnie nie doczytałeś, albo umkło twoim nadzwyczaj czujnym okom.
Doczytaj zatem i zważ, że sprawa jest nieaktualna (niema, pusto, null...).

Tyle. ;)

--
CB