Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco

From: "Tomek" <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Date: Thu, 4 Sep 2008 15:02:24 +0200

Użytkownik ""(Na)Leśnik"" <n...@n...lubi.spamu.pl> napisał w wiadomości
news:g9dlsk$7ni$1@news.onet.pl...
> Witam.
>
> Zamierzam kupić ekspres do kawy. Po przejrzeniu archiwum grupy
> zdecydowałem się na firmę Saeco. Po wstępnym przejrzeniu oferty,
> wybrałem do "dalszego" etapu następujące modele:
> http://www.ceneo.pl/354755
> http://www.saeco.home.pl/index.php?page=produkt_poka
z&id=39&lang=POL
> http://www.ceneo.pl/347771
> i ten ostatni model z przystawką - http://www.ceneo.pl/601887
>
> Czy ktoś używa może powyższych modeli i może podzielić się swoimi
> uwagami? Nie da się ukryć, że trochę mnie zaniepokoiły opinie
> kupujących. A może warto rozejrzeć się za innym modelem?
> Czy warto dokupić do ekspresu przystawkę (często używana nazwa, to
> "mleczna dolina"), czy jest to raczej zbędny i drogi gadżet?
>
> Tak na marginesie - warto przyjrzeć się rozpiętości cen za ten sam towar
> [...]

Ja kupiłem Saeco Talea Ring Plus z wyspą mleczną. Jestem zadowolony - kawa
super, mleczko robi się "stojące".
Przeczytałem wcześniej, że trzeba namoczyć filtr i tak zrobiłem, bo po
zapowietrzeniu są kłopoty.
Przy kupnie nie daj się zwieść sklepom - czasami sprzedawcy nie odróżniają
modelu Ring od Ring Plus i nagminnie podają, że cena jest z mleczną wyspą, a
to nie jest prawda - zawsze dobrze dopytaj. No i często nie ma tego w
magazynie - trzeba czekać. Ja kupiłem w sklepie Elmemarket za w sumie 2240
zł, przesyłka po 2 dniach, świetnie opakowana.
pozdrawiam,
Tomek