Zakupoholizm

1. Data: 2003-07-26 08:46:19

Temat: Zakupoholizm
Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam pomocy dla osoby ,która jest ogarnięta manią zakupów.Czy ktoś z Was
mógłby nam pomóc?

2. Data: 2003-07-26 11:05:35

Temat: Re: Zakupoholizm
Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem wyklawiaturzyl(a):

> Szukam pomocy dla osoby ,która jest ogarnięta manią zakupów.Czy ktoś z Was
> mógłby nam pomóc?

no ja takich problemow nie mam, i nie znam takich osob, ale napewno
znajdziesz cos na www.google.pl i poprzegladaj grupy, bo jest tez taka o
ktorej nie wiesz ze jest, ale informuje ze jest, a nazywa sie: pl.soc.uzaleznienia

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2003-07-26 14:30:46

Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> [...]
> ktorej nie wiesz ze jest, ale informuje ze jest, a nazywa sie: pl.soc.uzaleznienia

Obawiam się , ze będę musiała niedługo z w/w grupy skorzystać. Tylko czy
tam "leczą" problem uzależnienia od Internetu?;-)
A wracając do tematu, to dawno temu miałam taki okres w zyciu , kiedy
chyba miałam problem z "zakupoholizmem". Wyleczyłam sie z tego dokładnie
, kiedy na mojej _tylko_ głowie pozostała gospodarka pieniedzmi a miałam
syna i jeszcze Mamie pomagałam. Wtedy wpadłam w przeciwny problem, ze
tylko im mogłam kupic a jak sobie chciałam, dostawałam jakichs
strasznych lęków, ze az musiałam wychodzic ze sklepu.
I do dzis nie lubię sklepów, zakupów i ...pieniędzy.;-)
A znam tez osobę, której zakupoholizm jest częscią psychozy
depresyjno-maniakalnej. Ona jest bardzo inteligentna i zna mechanizm
takiej choroby ale też ma problem z opanowaniem takiej manii.
Pozdrawiam Halina
Pozdrawiam Halina

4. Data: 2003-07-26 19:35:29

Od: "Arsa" <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Zabierz jej po prostu pieniądze - bez pieniędzy niczego sie nie da
kupić:)... i problem zniknie.
:)

5. Data: 2003-07-26 21:44:41

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż " " <a...@N...gazeta.pl> i te mądrości
wymagają mojej stanowczej erekcji:

Z topicu to jakieś uzależnienie od fekaliów wynikałoby...

Co robią dwie blondynki w szambie?
Robią za-kupy.

--
Wszystkie wypowiedzi są moje, niezmyślane ale i nieprzemyślane.
Z poważaniem - aczkolwiek niekoniecznie poważnie,

6. Data: 2003-08-04 09:41:54

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Szukam pomocy dla osoby ,która jest ogarnięta manią zakupów.Czy ktoś z Was
> mógłby nam pomóc?

Moge wam pomoc je nosic za drobna oplata .... :-)

Ew. przelewajcie wszystkie swoje wplywy na moje konto, a ja bede wam
przelewal wyznaczona kwote wydatkow dziennych ... :-)

7. Data: 2003-08-06 19:41:55

Od: Kacper Perschke <p...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bftf4r$ppm$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Tu nie trzeba pomocy, tylko pieniędzy.

KAcper

P.S.

Ze względu na redakcję listu:
http://ldhp715.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykiet
a/

od 1 sierpnia-polecam wakacje dla dzieciaków
Dzieci
zazdrość
Kto to jest troll?
Dłuuuugie wynurzenie matki dorosłego syna