Zboże nie takie zdrowe, jak go malują?

21. Data: 2005-03-10 21:49:52

Temat: Re: białko nie jest alergenem :))))
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d0qf2i$dv6$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> pewnie WIESZ

Pewnie ;)

Slawek
EOT

22. Data: 2005-03-11 06:18:41

Temat: Re: Zalecenia dietetyczne przy celiakii
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:4230add8$0$3228$f69f905@mamut2.aster.pl...

> hmmm, to przeczytaj jeszcze raz uwaznie,

No dobra.
"Leszek np, pozbyl sie skazy bialkowej
od spozywania wiekszej ilosci jajek i bialek zwierzecych,
magia!"

a teraz:

pozbyles sie skazy bialkowej
> poprzez spozywanie wiekszej ilosci bialka, tak twierdzisz przynajmniej
> dla mnei to ciekawostka przyrodnicza:-))

A może napisałem, że kiedy miałem skazę białkową, to jadłem dużo owoców?
Zaburzenia metabolizmu?

Pozdrawiam
Leszek

23. Data: 2005-03-11 20:08:38

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@o...org> wrote in message

> [...]
>
> a teraz:
>
> pozbyles sie skazy bialkowej
>
> A może napisałem, że kiedy miałem skazę białkową, to jadłem dużo owoców?

a co to ma do rzeczy?
skup sie na temacie posta, nie odwracaj kota ogonem,
twierdzisz, ze miales uczulenie na bialko zwierzece, twierdzisz, ze juz go
nie masz, bo spozywasz wieksza ilosc tego alergenu
cudow nie ma,
wiekszosc dzieci ze skazy bialkowej wyrasta, okolo 3% nie wyrasta
wiem co mowie, bo sama cierpialam na to schorzenie
i wiem tez ze jajeczka, serki i kurczaczki wywolywaly u mnie koszmarne
uczulenie a czasem ataki dusznosci
spozywanie zwiekszonej ilosci bialka zwierzecego przy tego typu schorzeniu
prowadzi do powaznych powiklan
nie wiem czy masz problemy z logicznym mysleniem czy w ogole nie wiesz co to
skaza bialkowa....

eulalka

24. Data: 2005-03-11 20:11:02

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> wrote in message

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:4230afc8$0$3205$f69f905@mamut2.aster.pl...
> alergii....
>>

> Bo zmienił jeszcze parę innych "drobiazgów" w swoim jedzeniu , poza tym
> białko nie jest alergenem jest niezbędnym do życia składnikiem pożywienia.

kopernik tez byla kobieta!!!

eulalka

25. Data: 2005-03-11 22:22:04

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> wrote in message

A mlotki nie pachna bo sluza do wbijania gwozdzi.

26. Data: 2005-03-12 06:45:10

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message

> A mlotki nie pachna bo sluza do wbijania gwozdzi.

blyskotliwa idea "miszcza" :)

Jurek

27. Data: 2005-03-12 08:02:30

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message

> A mlotki nie pachna bo sluza do wbijania gwozdzi.

ROTFL

28. Data: 2005-03-12 08:47:51

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:4232a16e$0$3204$f69f905@mamut2.aster.pl...

> "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message

> ROTFL

jesteście okrutni :)) wysmiewacie się ze sławka , a on biedak szczerze
wierzy w to co napisał

29. Data: 2005-03-12 12:04:18

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:4232a16e$0$3204$f69f905@mamut2.aster.pl...

> jesteście okrutni :)) wysmiewacie się ze sławka , a on biedak szczerze

ech janku po prostu zaczyna mi was być zal ;)

Slawek

30. Data: 2005-03-12 12:11:41

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> dziekuje w imieniu swoim za wspólczucie ,a poza tym
> białko nie jest alergenem jest niezbędnym do życia składnikiem

naprawdę szczere wyrazy współczucia

Slawek

Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?
Re: meduza
Re: meduza