Re: Zalozyc szkolke

Data: 2004-05-04 21:03:51
Temat: Re: Zalozyc szkolke
Od: "ao" <s...@N...atomnet.pl>

RW> Ale jeśli nie płaci się podatku rolnego, to trzeba zgłosić działalnośc
RW> gospodarczą i zdecydować się na jakąś formę opodatkowania.

>Zgadza się. Trzeba załozyć firme. Ja własnie wyrejestrowałem firme -
>szkółkę.

Trudno mi sobie wyobrazic papierkowa robote w firmie-szkolce. Inwentaryzacja
na koniec roku sadzonek, siewek... ksiegowanie strat po zimie... -
inwentaryzacja roslinek w firmie-szkolce na tzw. ksiazce przychodow i
rozchodow przekracza moja ksiegowa wyobraznie. Jak z tym sobie dawales rade?
Latwiej juz chyba poprowadzic sklepik z roslinami niz taka szkolke w formie
DG. Przynajmniej jasno widac, co wchodzi i co wychodzi. A w szkolce -
sadzonka raz moze byc polproduktem, raz wyrobem gotowym, tak mi sie wydaje,
i widze tu klopoty z kiegowaniem, a ksiegowosci nie cierpie, choc z zawodu
jestem ekonomista poniekad.

Pozdrawiam
Andrzej