Strona główna Grupy pl.rec.dom Zamiennik wkładu filtru odwapniającego - nawilżacz ultradźwiękowy Boneco Re: Zamiennik wkładu filtru odwapniającego - nawilżacz ultradźwiękowy Boneco

Re: Zamiennik wkładu filtru odwapniającego - nawilżacz ultradźwiękowy Boneco

From: Janeo <j...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zamiennik wkładu filtru odwapniającego - nawilżacz ultradźwiękowy
Boneco
Date: Fri, 6 Mar 2009 12:48:50 -0800 (PST)

On 6 Mar, 19:40, AW <s...@p...onet.pl> wrote:

> To znaczy pyli, tak?
> Czyli twój genialny wynalazek można o kant dupy potłuc? Bo zdaje się
> miało nie pylić.
> No i nie napisałeś czego nie rozumiesz w moim poprzednim poście. Mógłbym
> ci udzielić darmowej lekcji, no ale po takiej wypowiedzi...
>
> Mam nadzieję, że wybaczysz mi, że nie zniżę się do twojego poziomu i nie
> napiszę co sądzę o twoim wykształceniu (?). Szkoda mi czasu na
> przekomarzanie się z tobą. Za szkolenia biorę od 1000 zł/dzień, tak że
> wybacz Winetou...
HAHAHAHAHA !!!!
Ty i szkoleniowiec? Za 1000 zł/dzień? Z takimi lamerskimi tekstami?
Baranie, takie głupoty możesz wciskać swoim kumplom z podstawówki albo
z grupy pl.pręgierz....
> To znaczy pyli, tak?

Tak, jak wszystkie FIRMOWE, fabrycznie oryginalne filtry zmiękczające
wodę w nawilżaczach ultradźwiękowych - widać, że nia masz pojęcia o
różnicy między wodą po takim procesie a demineralizacją.
Najprawdopodobniej jesteś jakimś zwykłym handlarzem filtrów co
"szkoli" sobie podobnych komowojażerów.
Jak piszesz, że pył węglanowy jest po procesie odwapniania w opisanej
wyżej żywicy jonowymiennej "zamieniany na pył o innym składzie" to
widać, że NIE MASZ POJĘCIA co to kationity pracujące w cyklu sodowym.
Weź się do pracy, kiepski handlarzyno.