Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt

Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt

From: "Darek" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt
Date: 20 Jan 2007 20:49:36 +0100

Wiecie,to raczej napewno kwestia charakteru,
a nie przezyc jakichkolwiek.Gdy spytam, odpowiada
raczej zawsze, ale sama z siebie raczej nie opowiada
o stanach zwiazanych z jej uczuciami. Własnie to jej
milczenie często mnie dobija, gdy staje się zle miedzy nami,
bo odbieram to jako brak miłosci, i w ogole raczej nie ma
szans zeby ona podeszla pierwsza, przytuliła piewsza itd.
Zawsze czuje, ze ja musze wlozyc ogromy wysilek, zeby ja jakos przywrocic
do poprzedniego stanu, gdy cos nie tak sie stanie. W zasadzie
to mam tez poczucie, jakbym to ja byl zawsze winny. A z drugiej
strony to gdy wydusze z niej zwierzenia, to opowiada, jak zle jej
bylo w tych chwilach i jak sie bardzo przejmowała.
W zasadzie jest to cos, co dreczy mnie od poczatku, i nie wiem
jaki kroki moge podjac.

pozdrawiam
darek