Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt

Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt

From: "Darek" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zamknięta w sobie partnerka - jak nawiązać bliższy kontakt
Date: 20 Jan 2007 20:58:58 +0100

> Dużo z opisu Twojej dziewczyny, dostrzegam w sobie, tak więc
> ośmielę sie napisać pare słów na ten temat....

Ojej to świetnie! Bardzo będę Ci wdzięczny!

> Otóż metoda wyciągania na siłe pewnych od niej informacji jest
> dobra, bo może wtedy poczuć, że jej zależy na Tobie i starasz sie
> dowiedzieć o niej jak najwiecej. Ale medal ma i drugą strone- musisz
> wyczuć odpowiedni moment i ważne jest to, żebyś sie nie obrażał
> kiedy Ci nie odpowie, a okazał jej dużo cieprliwosci i zrozumienia...
> Myśle, ze bardzo to dla niej ważne....

Hmm, wiesz. A wyobraź sobie taką sytuację, i powiedz na co byś liczyła.
Ona o coś sie obraziła, coś ją zraniło. Milczy...milczy..milczy..odpowiada
zdawkowo. Dla mnie to jest nie do zniesienia, wiec staram się
cos wyciagnac, co zlego zrobilem. I ja mecze i mecze i zapewniam o milosci.
A ona odpowiada, ze nic sie nie stalo. W koncu poddaje sie i mowi mi co jest
grane, ale tak po kawalku, czesto bardzo ogolnie. Po serii zabiegow z mojej
strony mozna powiedziec, ze wszystko wraca do normy, ale takie dni bardzo bola,
a chcialbym to jakos lepiej załatwic.

Podobnie jest, gdy cos w niej mnie np. drazni. Ja od razu szczerze mowie jej co
czuje i co o tym mysle (moze troche zbyt bezposrednio jak na nia). Jej robi sie
strasznie przykro. Milczy, potem dopoki nie zasypie ja przeprosinami i nie
wystaram sie o poprawienie jej humoru. W zasadzie to czasem czuje, jak gdyby
jej nie zależało, jakby mogla milczec godzinami i nie obchodzil ja nasz
zwiazek. Ona zajmuje sie swoimi sprawami wtedy. Ale z drugiej strony odkrywam w
niej duzo piekna, jestem do niej przywiazany i cos sprawia, ze ja bardoz
kocham. Takze jesli moglabys mi pomoc, powiedz, co Ty moglabys czuc w takiej
sytuacji.

> Jeśli idzie o Twoje reakcje na to co mówi, to myślę, że
> powinieneś jej wysłuchać i nie komentować. Mówienie, że sie
> rozumie, nie popłaca...bynajmniej mi to nie pomaga;) Lepiej przytul i
> daj jej odczuć, jak bardzo jest dla Ciebie ważna!
A jak Ty byś odczuła ze jestes dla mnie wazna?
Myslisz, ze samo milczace przytulenie wystarczy?

pozdrawiam,
Darek