Zamykanie sezonu w ogrodzie - kilka pytan o drzewa i krzewy

1. Data: 2010-10-10 06:25:27

Temat: Zamykanie sezonu w ogrodzie - kilka pytan o drzewa i krzewy
Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem w trakcie zamykania sezonu wokół domu letniskowego. Mam kilka pytań:
1. We wrześniu posadziłem borówkę amerykańską. Przyjęła się ładnie. Czy coś
z nią robić przed zimą? Mam sporo kompostu, użyć go? Teściowa radzi aby
czymś ogrodzić krzaczki przed śniegiem, jak to zrobić i czy warto?
2. Posadziłem też piwonie. Pytanie jak wyżej.
3. Czy w pomieszczeniu gospodarczym mogę zostawić na zimę nawozy
granulowane, worki z ziemią i nasiona trawy, czy lepiej zabrać do domu? W
pom. gosp. temp. spadnie poniżej zera do podobnego poziomu jak na zewnątrz.
4. Czy w październiku (zapowiadają mrozy na listopad) mogę jeszcze ścinać
brzozy (tak o 5-6 metrów), czy zaczekać z tym do marca?
5. Czy mogę przyciąć teraz klon i buk?
6. Czy młode modrzewie można czymś na zimę obłożyć? Mają ok. 50 cm.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
marcan

2. Data: 2010-10-10 16:32:02

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> 3. Czy w pomieszczeniu gospodarczym mogę zostawić na zimę nawozy
> granulowane, worki z ziemią i nasiona trawy, czy lepiej zabrać do domu?
Hejka. Nawozy "sztuczne" boją się wilgoci a nie mrozu. Ziemi też nic na
pewno się nie stanie. Wszelkie nasiona lepiej zabrać do domu. :-)
Pozdrawiam cząstkowo Ja...cki

czym pozbyć się nasion zielska
Ostatni odcinek serii Tradycje angielskich ogrodów na Domo
drzewka z tarasu a zima
Jaki to kwiatek?
przetwory z róży