Re: Zapach faceta

131. Data: 2009-12-01 18:29:17

Temat: Re: Zapach faceta
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hf3mdd$s23$1@inews.gazeta.pl...
>W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> Polemizowałabym. Wódka z kukurydzy, bleee... Pewnie nawet myszami nie
> śmierdzi!
>
> Qra, ale jakiego dobrego byś polecił?

Qrko- czasem mam rację, czasem nie. Tu jednak mam z całą pewnością: dobra,
czysta. Tylko czysta. Chcesz żyć 100 lat- to nie eksperymentuj. Żadnych
wynalazków!:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

132. Data: 2009-12-01 18:35:43

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron napisał:

> Qrko- czasem mam rację, czasem nie. Tu jednak mam z całą pewnością:
> dobra, czysta. Tylko czysta. Chcesz żyć 100 lat- to nie eksperymentuj.
> Żadnych wynalazków!:-)

a co z tempriczer?
--
bla

133. Data: 2009-12-01 18:39:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie, blend.

Ups faktycznie. No to się zdradziłam, że takich rzeczy raczej nie pijam. ;)

> Obejrzałam sobie w necie, ale jakoś nie kojarzę smaku.

To jedno z niewielu w stylu koniakowato-whiskaczowym, które mi przez
gardło przechodziło. Zresztą ten Słoneczny Brzeg to kultowy tego typu
alkohol jeszcze z czasów komunizmu, znany prawie tak jak Napoleon. ;)

> Mam swoje tajne niecne zamiary ;)

Ale iXi mnie też ma w KF, więc nie wiem, czy coś z tego będzie.

Ewa

134. Data: 2009-12-01 18:42:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> jak sprobowalem, i nie daj cie Boze zebys cos do tego dokupila, mozesz
> usta swoje szminkowo na szyjce wolnej od nalepki

No jak cię mogę! Czasem faktycznie trudno dojść, o co Ci chodzi.

Ewa

135. Data: 2009-12-01 18:43:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> o matko, nie zauwazylem, dzieki :]

No to kto się pomylił w końcu - Ty czy XL?

Ewa

136. Data: 2009-12-01 18:45:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Czytanie ze zrozumieniem :)

Da się zauważyć lekki niedostatek tej umiejętności u XL.

Ewa

137. Data: 2009-12-01 18:53:14

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> No jak cię mogę! Czasem faktycznie trudno dojść, o co Ci chodzi.

kup i odcisnij usta na szyjce, zadnej coli, zadnego mieszacza, zadnej
zamrazarki, piecdziesiatka z kostka lodu, jak sie roztopi a nie wypije -
wylej i zrob drugiego drinka, po prostu szkocka to szkocka, a faceci to
faceci, troche sie przyblizylem jezykowo? :))

--
bla

138. Data: 2009-12-01 18:55:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> No to kto się pomylił w końcu - Ty czy XL?

ja odrozniam bonia od konia :))))

--
bla

139. Data: 2009-12-01 19:22:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> tego balladyna co mnie na niego nie stac za bardzo, takie 30 lat robi
> swoje, to jest tak jak z szampanem, jest wiele win musujacych a szampan
> jest jeden, to samo ze szkocka, moga sobie Amerykanie robic co im sie
> chce, ale szkocka to szkocka, tu _naprawde_ nie ma dyskusji :)

No to czemu wyjeżdżasz z tym burbonem? Szkocka może być tylko jedna.

> dastalem kiedys 15letnia piersiowke, uprzedzam za slowa, myslalem, ze sie
> zeszcze jak sprobowalem, i nie daj cie Boze zebys cos do tego dokupila,
> mozesz usta swoje szminkowo na szyjce wolnej od nalepki

Co dokupiła?

Qra

140. Data: 2009-12-01 19:27:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wylej i zrob drugiego drinka, po prostu szkocka to szkocka, a faceci to
> faceci, troche sie przyblizylem jezykowo? :))

A... no... to w końcy z gwinta ("odcisnij usta na szyjce") czy
"piecdziesiatka z kostka lodu"? Bo kostki lodu do butelki przez tę umazaną
szminką szyjkę ciężko wepchnąć, wiesz?

Qra, IMO szkocka tylko z odrobiną wody, najlepiej z glencairn glass

Re: Zapach faceta
Re: Zapach faceta
Re: Zapach faceta
Re: To dla mnie nic nie znaczyło