Re: Zapach faceta

111. Data: 2009-12-04 12:39:01

Temat: Re: Zapach faceta
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Często je wącham, bo lubię. Szczególnie kiedy tęsknię. Często zmieniane
> koszulki i skarpety czystych ludzi nie śmierdzą, lecz pachną zdrowo potem.

Pisałaś, że _capiło_ czosnkiem.

Ewa

112. Data: 2009-12-04 13:57:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 12:33:32 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości
a.googlegroups.com...

0

> Hę hę hę hę hę...a co tu sie dziwić ;]
> ___
> Iza
>
> Każda lubi mleczną czekoladkę z orzechami :D :D :D

Dwoma. Nawet. Chyba.
;-P
--

Ikselka.

113. Data: 2009-12-04 14:12:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 13:04:31 +0100, Magdulińska napisał(a):

> [...]
>>> Zatem ...wniosek następujący: "Każdy orze jak może" ;)))
>>> ___

> Miodzik - super, albo grzańce (np. galicyjski)....

Miód pitny to jest coś. Tylko że cierpliwości wymaga - przynajmniej pół
roku fermentuje, potem jeszcze dłużej dojrzewa. Kiedyś mój ojciec zrobił -
piliśmy po 8 latach. Cóż to było za przeżycie smakowe!
--

Ikselka.

114. Data: 2009-12-04 14:13:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 13:05:30 +0100, Magdulińska napisał(a):

> To nie kultura, tylko... "kulturwa" ;P

A ten czarny tak za darmo???
--

Ikselka.

115. Data: 2009-12-04 14:46:18

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a.googlegroups.com...

30

> Dwoma. Nawet. Chyba.
> ;-P
> --
>
> Ikselka.

Tak dwoma - ale w całości i w każdej kosteczce ;)

116. Data: 2009-12-04 14:47:08

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten czarny tak za darmo???
> --
>
> Ikselka.

No... to jest pytanie zasadnicze.....

117. Data: 2009-12-04 15:06:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> A ten czarny tak za darmo???

Pracuje? Chciałabyś, co?

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

118. Data: 2009-12-04 15:17:42

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roku fermentuje, potem jeszcze dłużej dojrzewa. Kiedyś mój ojciec zrobił -
> piliśmy po 8 latach. Cóż to było za przeżycie smakowe!

Mój ojciec nic nie zrobił - prócz smrodu ...;/

Re: Zapach faceta
Re: Zapach faceta
Re: Zapach faceta
Re: Zapach faceta