Re: Zapach faceta

51. Data: 2009-12-03 23:25:41

Temat: Re: Zapach faceta
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Często je wącham, bo lubię. Szczególnie kiedy tęsknię. Często zmieniane
> koszulki i skarpety czystych ludzi nie śmierdzą, lecz pachną zdrowo potem.
> Uprzedzając pytanie - męskie, jak i wszelkie gatki to sfera bardzo
> intymna, godna wrzucenia do pralki bez "wiwisekcji" :-)
>
> PS. Zapachy są częścią moich wspomnień - wiec je systematycznie gromadzę w
> pamięci na zaś... Pamiętam nawet zapach wnętrza kredensu mojej mamy... i
> jej ulubionych perfum, których od jej śmierci nie można już kupić i tylko
> pusty flakon mi został, z resztką nuty, wiec rzadko go otwieram.

Spadaj mam to samo.

--

Paulinka

52. Data: 2009-12-03 23:27:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Dec 2009 23:50:40 +0100, Paulinka napisał(a):

> A Ty potrafisz tak coś po polsku napisać, bo się czuję, jakbym czytała
> dziewczynkę rocznik 1996/97, czyli 20 lat od Ciebie młodszą?

A Fedorowicza nie czytowywałaś ani nie słychowywałaś?
--

Ikselka.

53. Data: 2009-12-03 23:31:06

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A Fedorowicza nie czytowywałaś ani nie słychowywałaś?

Miał mnie podbudować intelektualnie swoim ' Dziennikiem'?

--

Paulinka

54. Data: 2009-12-03 23:35:16

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 23:12, XL <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:09:17 -0800 (PST), Iza napisa (a):

> Aha, poczt sprawd .
> --
>
> Ikselka.

Sprawdziłam :)
Noooo.... XL tego się właśnie spodziewałam ...wiedziałam, ze nie
jesteś papierowa torbą z marketu ...a Twój Cipulek ...nie w moim
typie, ale wszystkie znaki nie niebie i ziemi i dużych dłoniach
wskazują, że....o czym to ja mówiłam?...acha...wskazują... a co Ci będę
tłumaczyć ;P :) ;)
___
Iza

55. Data: 2009-12-03 23:36:44

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Gru, 00:35, Iza <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> typie, ale wszystkie znaki nie niebie i ziemi i dużych dłoniach
> wskazują, że....o czym to ja mówiłam?...acha...wskazują... a co Ci będę

Upss :/ miało być Ciapulek ;] breh..breh...breh
___
Iza

56. Data: 2009-12-03 23:40:23

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> Upss :/ miało być Ciapulek ;] breh..breh...breh

Przenieście się na priv.
Ha ha ha ! Na co to komu potrzebne.

--

Paulinka

57. Data: 2009-12-03 23:41:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, ale tu zaraz o rasizm się jest posądzanym. A kiedy w
> amerykańskich filmach słyszy się od czarnych "ty śmierdzący białasie", to
> co, rasizm???
> ;-PPP

Rasizm jest produktem polit gramoty- i działą tylko w jedną stronę. Niedawno
o tym przekonał się biały obywatel RPA, prześladowany przez murzynów w swoim
kraju z powodów jak najbardziej rasowych- któremu Kanada odmówiła azylu
politycznego- o który wystąpił, motywując go rasizmem właśnie. Rasy ludzkie
istnieją, i jak najbardziej się od siebie różnią. Co też wielu
pragmatycznych ludzi wykorzystuje. Wyobraź sobie, że np w 1 lidze koszykówki
USA wprowadza się prawo (istniejące w innych dziedzinach) nakazujące
zatrudniać tylu samo białych koszykarzy co czarnych (na moje oko obecnie z
80% czarnych). Przecież ta liga by zbankrutowała! Kto by ją chciał oglądać?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

58. Data: 2009-12-03 23:42:34

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej ulubionych perfum, których od jej śmierci nie można już kupić i tylko
> pusty flakon mi został, z resztką nuty, wiec rzadko go otwieram.

Ojej...
Biedna Kochana Ikselka...

59. Data: 2009-12-03 23:44:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> dziedzinach) nakazujące zatrudniać tylu samo białych koszykarzy co
> czarnych (na moje oko obecnie z 80% czarnych). Przecież ta liga by

Jak zbierali bawełnę to byli na swoim miejscu?

--

Paulinka

60. Data: 2009-12-03 23:44:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2009 00:19:44 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
Najpierw

> A nie dziękuję. Wystarczy wiarygodne źródło.
> BTW Chiron nie jest wiarygodnym źródłem.

Tak w ogóle to przecież żadna z osób tutaj nim nie jest. Wiec nie wiem, o
co by Ci chodziło.
--

Ikselka.

Re: Zapach faceta