Zapalanie dróg moczowych...

1. Data: 2006-03-27 17:21:47

Temat: Zapalanie dróg moczowych...
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Potrzebuje rady jak przeżyć do jutra ;)
Cholernie łupie mnie nerka (ale to chyba dlatego, że zdrowo się rąbnęłam w
tym miejscu) czuję też ból w dole brzucha i przy załatwianiu się. Normalnie
w takiej sytuacji ratowałam się furaginem ale mi wyszedł. Potrzebuję jakieś
"domowego" (lub innego) sposobu żeby dożyć do rana - rano pójdę do lekarza.
Jakieś ziółka albo lek bez recepty, poratujcie, bo za chwilę mnie pokręci ;/
Ania

--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

2. Data: 2006-03-27 19:36:15

Temat: Re: Zapalanie dróg moczowych...
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:
> [...]
> ale mi wyszedł. Potrzebuję jakieś "domowego" (lub innego) sposobu
> żeby dożyć do rana - rano pójdę do lekarza. Jakieś ziółka albo lek

Urosept + wit C oraz ostatnio reklamują w TV Urinal ale tego drugiego nie
brałam. Nasiadówka w ciepłej wodzie z dodatkiem zaparzonego rumianku.

pzdr.
Ania

3. Data: 2006-03-27 19:52:19

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Urosept + wit C oraz ostatnio reklamują w TV Urinal ale tego drugiego nie
> brałam. Nasiadówka w ciepłej wodzie z dodatkiem zaparzonego rumianku.

Dzięki wielkie, byłam w aptece kupiłam Urosal (kobieta twierdziła, że
mocniejszy), nasiadówka za chwilkę (myślałam o niej wcześniej ale nie byłam
pewna z czym, rano lekarz. Jeszcze raz dziękuję.
Ania
--

Szczerba u dziecka
morfologia z rozmazem