Zapalenie nerwu twarzowego

1. Data: 2003-10-18 16:54:01

Temat: Zapalenie nerwu twarzowego
Od: "katka90" <katka90@usun_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry wszystkim
Przed tygodniem zaczelo sie od lekkiego bolu ucha i glowy. Trzy dni temu
obudzilam sie z sparalizowana prawa czescia twarzy. Niedomyka sie oko usta
upadaja. Bylam u neurologa, ktory przepisal miDexamethason 0,1%, krople do
oczu oraz Dexamethason w tabletkach. Z dawka 1 tabletka 3xdziennie.
Czekam na poprawe, ale od wczoraj(zaczelam przyjmowac leki) nie widze
zadnych efektow, poprawy. Czy ktos moglby mi pomoc, powiedziec czy
przepisana terapia jest wystarczajaca, czy moge zrobic cos
wiecej(akupunktora, masaze). Jezeli macie jakies propozycje dajcie znac.
Jestem spragnoniona dobrego slowa i lekkiej nadziei.

Ps mam 29latek i jestem z Lodzi.

Dziekuje za wszelaka pomoc.

______________ katarzyna
kostanek ICQ#: 191408343 Current ICQ status: + More ways to contact me
______________

2. Data: 2003-10-18 17:08:55

Temat: Re: Zapalenie nerwu twarzowego
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie, miałem to samo. Zaczynasz pewnie kurację od 20 czy iluś tam
tabletek i schodzisz w dół z nimi,tak?Jak tak to spokojnie bo z tego co mi
powiedziano jest tylko jeden lek na to. Pamiętaj aby na noc zapodać sobie
krople do oczu i w ciągu dnia też reguralnie! Może ci wyschnąc gałka oczna
bo oko nie mruga, i zaklej sobie oko plastrem tak aby powieka była
zamknięta(na noc tylko)NIe bierz takiej ordynarnej taśmy tylko taką niby
zrobiona z bawełny czy z czegoś, w aptece ci powiedzą.Kuracja może trwać od
1 do 3 a nawet 6m-cy.U mnie było tylko miesiąc.Czułem jak mi powraca czucie
i jak mogłem się uśmiechnąć.To była dopiero radość.Od tego się nie umiera
ani nie zostaje na całe życie. Głupio tylko w towarzystwie bo trzeba sobie
usta podtrzymywać jeżeli chcesz aby ciebie zrozumieli.
Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

3. Data: 2003-10-18 17:14:58

Od: "katka90" <katka90@usun_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Spokojnie, miałem to samo. Zaczynasz pewnie kurację od 20 czy iluś tam

<,ciach.>

. Głupio tylko w towarzystwie bo trzeba sobie
> usta podtrzymywać jeżeli chcesz aby ciebie zrozumieli.
> Pozdrawiam
> Kucharz Amator
> Wojti

Jestes kochany.
Baaaardzo dziekuje.

Katka

4. Data: 2003-10-19 22:05:49

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedomyka sie oko Bylam u neurologa, ktory przepisal miDexamethason 0,1%,
krople do
> oczu Jezeli macie jakies propozycje dajcie znac.
> Jestem spragnoniona dobrego slowa i lekkiej nadziei.

Kup sobie w aptece sztuczne lzy ( np polski Lacrimal ) oraz Vidisic zel do
oczu - oba bez recepty.
Zakrapiaj oczy co 1-2 godziny, zel wpuszczaj do oka na noc.
Wytworza one film lzowy, ktory bedzie zapobiegac wysychaniu oka
niedomykajacego, zwlaszcza w nocy. Rowniez poprawi Ci sie widocznosc.
Dexamethason nie uzywaj dluzej niz 2 tygodnie , potem powinien oko ogladnac
okulista i zdecydowac, czy mozna podawac dalej.

casus
spec. ch. oczu

pytanie o spanie (a raczej odsypianie)
swimming pool nodules