Zapewne takie problemy ma wielu z Was...

1. Data: 2007-01-22 16:57:08

Temat: Zapewne takie problemy ma wielu z Was...
Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna by o tym pisac bez konca...postaram sie krotko.
Bylam z facetem 3,5 roku...dwa lata mieszkalismy ze soba. Ostatnie wakacje
spedzilam bez niego, wyjazd do pracy na dwa miesiace.
Bardzo ciezko, to znosil i znalazl sobie pocieszycielke...i zdradzil mnie.
Gdy wrocilam dowiedzialm sie o wszystkim i bardzo rozpaczalam...bardzo go
kochalam i wydawalo mi sie, ze on mnie tez...rozstalismy sie. Jednak nie
znienawidzilam go...jestesmy przyjaciolmi i nadal cos nas laczy...nie mozemy
przestac...dobrze nam ze soba, ale on nie chce sprobowac jeszcze raz,
poniewaz boi sie, ze mnie ponownie skrzywdzi, juz nie zdrada a tym, ze nie
bedzie mnie kochal jak kiedys. Wlasciwie on ciagle ucieka, ta zdrada tez
byla ucieczka od decyzji, czy byc ze mna na cale zycie czy nie. Z poprzednia
partnerka tez rozstal sie po ok czterech latach, by uciec przed slubem.
Zastanawiam sie czy ja moge tu cos poradzic? On ciagle ucieka...czy to
mozliwe, ze ma to zwiazek z samobojstwem jego ojca, ktory skrzywdzil tym
jego i jego matke? On sie boji, ze moze tak skrzywdzic kobiete jak jego
ojciec. Mam wrazenie, ze do dzisiaj nie pogodzil sie z tym, co mialo
miejsce, jak byl malym chlopcem, a dzisiaj jest doroslym facetem ok.
trzydziestki. Czy wizyta u psychologa bylaby jakas wskazowka do rozwiazania
jego problemow? Czy jest jakies rozwiazanie?

serdeczne...

2. Data: 2007-01-22 17:18:41

Temat: Re: Zapewne takie problemy ma wielu z Was...
Od: "Grimoir" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ep2qd3$atn$1@news.task.gda.pl...
> [...]
> trzydziestki. Czy wizyta u psychologa bylaby jakas wskazowka do
> rozwiazania
> jego problemow? Czy jest jakies rozwiazanie?

Trochę to naciągana koncepcja (ucieczka przed małżeństwem z powodu
samobójstwa ojca), zwłaszcza u trzydziestolatka. Może już czas byłby
dorosnąć i zacząć brać odpowiedzialnośc za swoje decyzje, wybory,
postępowanie czy popędy.
Wizyta u psychologa? Czemu nie- zaszkodzić raczej nie może. Aczkolwiek nie
obiecywałbym sobie po niej zbyt wiele.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Grimoir

3. Data: 2007-01-22 17:21:28

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

KAria napisał(a):
> [...]
> trzydziestki. Czy wizyta u psychologa bylaby jakas wskazowka do rozwiazania
> jego problemow? Czy jest jakies rozwiazanie?

Moja rada - rzuć ten wątek również na alt.pl.psychologia.milosc .

Pozdrawiam ciepło :)
Magda

4. Data: 2007-01-22 17:23:54

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena<j...@i...pl>
s.com

[...]

> Moja rada - rzuć ten wątek również na alt.pl.psychologia.milosc .

A moja rada - rzuć go koniecznie.

Paff
--
Miłość to dzikie zwierzę.
- Rammstein

5. Data: 2007-01-22 19:58:07

Od: "GigaFlops" <gigaflops.USUN_OD_KROPKI_DO_MALPY@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśle że dobrze kombinujesz poczytaj www.hellinger.pl

6. Data: 2007-01-23 01:40:08

Od: "Katarzyna " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KAria <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> napisał(a):

> Zastanawiam sie czy ja moge tu cos poradzic?

tak, uciec od niego jak najdalej.

7. Data: 2007-01-23 07:59:15

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KAria <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> napisał(a):

>Czy wizyta u psychologa bylaby jakas wskazowka do rozwiazania
> jego problemow? Czy jest jakies rozwiazanie?

rozwiązanie jest, ale w nim a nie w Tobie. Z Tobą wszystko OK, a jak koleś
się chowa w sobie, bierze Cię na dystans ale jednocześnie nie chce przestać
orbitować wokół Ciebie, to daj na luz z takim egoistą. Chce sobie spieprzyć
życie, to niech to robi, a Ty nie rozpaczaj tylko zadbaj o siebie.

h.

8. Data: 2007-01-23 08:17:18

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> spedzilam bez niego, wyjazd do pracy na dwa miesiace.
> Bardzo ciezko, to znosil i znalazl sobie pocieszycielke...

Dosyć szybko się pocieszył, nie uważasz?
A Ty nadal chcesz układać sobie z nim życie. Może trzeba spojrzeć prawdzie w
oczy, że to nie ma szans?

--
Paweł

9. Data: 2007-01-23 13:57:31

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz nie jestem z nim ponad cztery miesiace...

10. Data: 2007-01-23 14:03:41

Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> Juz nie jestem z nim ponad cztery miesiace...

Ale go nie rzuciłaś.

Paweł

niewidomy student kierownikiem wyprawy na szczyt Andów
Jak wyprodukować klony Matki Teresy?!
klony
Wybór Uczelni :)
Czy to już alkoholizm? :-)