Zapiekanka dla Caffe za słupem

1. Data: 2001-10-25 07:45:26

Temat: Zapiekanka dla Caffe za słupem
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemniaków kilka ugotować w mundurkach - komu chciałoby się obierać.
Na oliwie podsmażyć cebulkę, włożyć na to mrożonkę Hortexu - paprykarz
posypać ziołami prowansalskimi, solą, pieprzem. papryką. Poddusić chwilkę.
Ziemniaki pokroić w ćwiartki.
(Co obrzydliwsi mogą obrać ze skórki ;-))) )
Wyłożyć do szkła jenajskiego. Na to wyłożyć zawartość patelni. Na wierzch
ułożyć plasterki sera. Zapiec w piekarniku.
Mój wredny syneczek powiedział wczoraj, ze pierwszy raz w życiu jadł smaczną
rybę... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-25 09:31:22

Temat: Re: Zapiekanka dla Caffe za słupem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ułożyć plasterki sera. Zapiec w piekarniku.
>Mój wredny syneczek powiedział wczoraj, ze pierwszy raz w życiu jadł smaczną

Cafe dziekuje - dolaczy do Ksiegi Receptur (zdaje sie, ze sie
kroi etat archiwisty przepisow i pomyslow - sa ochotnicy??) Cafe.

Moja szwagierka - tak ja Ty z "ryba" - to karmila dzieci...koza.
najpierw sie opiekowali przez lata sasiedzka koza, a potem koza
trafila pod mlot, pardon, topor, bo taka byla kolej rzeczy, no i
szwagierka dostala w prezencie sporo koziny, juz sprawionej, w
kawalkach. z zamrazarki wyjmowala co i raz kawalek, przyrzadzala
i mowila dzieciom, ze to:
- kurczak
-ryba
- schab
- ryba
- kurczak
- schab
- ryba
etc etc

nie dziwota, ze teraz wszyscy sa wegetarianami

Krysia

P.S. Kawalek tej kozy zjadlam nieswiadomie wtedy, ale z z
wyrzutami sumienai post factum - bardzo lubie kozy, zreszta sama
jestem Koza (chinski kalendarz) - i jestem Koza z duma
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-25 09:43:44

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a) w wiadomości: <9r8fon$cki$1@news.onet.pl>...
>Mój wredny syneczek powiedział wczoraj, ze pierwszy raz w życiu jadł
smaczną
>rybę... ;-)

Przepraszam, gdzie tu ryba? Przesledzilam procedure, nie widze. Chyba, ze
wszystko w smaku do ryby podobne...?

Margolka Sularczyk + Toto (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-10-25 09:48:25

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:plmftt8c4ng2s70cdqaf4thvne4b7us8te@4ax.com...

> Moja szwagierka - tak ja Ty z "ryba" - to karmila dzieci...koza.

Jejku tam byla ryba... Tylko mie sie zdanie jedno sieklo chyba przed
wyslaniem...
Pomiedzy cebulka a mrozonka mialo byc: "polozyc na to 4 filety z
morszczuka..." ;-)))

1. Data: 2001-10-25 10:06:16

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:9r8nte$m5r$2@news.tpi.pl...

> [...]
> smaczną
>

> Przepraszam, gdzie tu ryba? Przesledzilam procedure, nie widze. Chyba, ze

No właśnie była... pomiędzy cebulka a mrożonką... ;-))) ale mię się nie
wpisało...

1. Data: 2001-10-25 10:07:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jejku tam byla ryba... Tylko mie sie zdanie jedno sieklo chyba przed
>wyslaniem...
>Pomiedzy cebulka a mrozonka mialo byc: "polozyc na to 4 filety z
>morszczuka..." ;-)))

no trudno ;)
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-25 12:03:24

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Jejku tam byla ryba... Tylko mie sie zdanie jedno sieklo chyba przed
> wyslaniem...
> Pomiedzy cebulka a mrozonka mialo byc: "polozyc na to 4 filety z
> morszczuka..." ;-)))

Łeee... Już myślałem, że ta ryba była w formie sproszkowanej ("posypać
solą"). :-)

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2001-10-25 12:37:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Łeee... Już myślałem, że ta ryba była w formie sproszkowanej ("posypać
> solą"). :-)

Kurcze, a miałam solę w zamrażarce...
Wystarczyłoby ją pokruszyć i już...

1. Data: 2001-10-25 20:24:21

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> P.S. Kawalek tej kozy zjadlam nieswiadomie wtedy, ale z z
> wyrzutami sumienai post factum - bardzo lubie kozy, zreszta sama

znaczy sie krow, swinek, kurczakow, ... nie lubisz? ;)))

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl