Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?

1. Data: 2019-03-22 16:11:16

Temat: Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nowa idea bierze swój początek w Umyśle a dopiero jej realizacja
następuję w Materii. Zatem również poczęcie Dziecka musi wpierw nastąpić
w Umyśle by dopiero potem nastąpiła fizyczna realizacja zamysłu
S(T)wórcy. Nie ma więc żadnego znaczenia, który mężczyzna i w jaki
sposób dokona fizycznego zapłodnienia kobiety, gdyż Zapłodnienia dokonał
wpierw ten, który posiadł Jej Umysł i którego Ona uważa za swojego
Wybrańca. Nie ten jest więc ojcem, który dokonał ejakulacji nasienia w
ciało kobiety lecz ten, który zapłodnił Jej Umysł. Ten też jest ojcem
Dziecka.
Ideałem będzie stan, gdy Ojciec Duchowy i Ojciec biologiczny będzie
jeden i ten sam Mężczyzna.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/

2. Data: 2019-03-22 16:13:44

Temat: Re: Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> Dziecka.
> Ideałem będzie stan, gdy Ojciec Duchowy i Ojciec biologiczny będzie

Dziecko nie jest więc własnością rodziców ponieważ oni są tylko
materialnymi wykonawcami zamysłu S(T)wórcy. S(T)wórcą Dziecka jest
Świadomy Umysł.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - nieocenzurowana

3. Data: 2019-03-22 16:21:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Dziecko nie jest więc własnością rodziców ponieważ oni są tylko
> materialnymi wykonawcami zamysłu S(T)wórcy. S(T)wórcą Dziecka jest
> Świadomy Umysł.

Jest więc wielce prawdopodobne, że Materia w ogóle nie uczestniczy w
podejmowaniu decyzji o stworzeniu nowego, potomnego organizmu a fakt
kopulacji jest zasłoną dymną, którą Kobieta narzuciła Nieświadomemu
Mężczyżnie po to by go zmusić do uczestniczenia w procesie wychowania
Dziecka poprzez jego poczucie, że ktoś (Dziecko) do niego
współ-przynależy. Dzięki samogwałtowi w pochwie kobiety nieświadomy
mężczyzna odczuwa błędnie, ze Kobieta do niego należy więc i będzie się
zajmował Dzieckiem, która ona urodzi. Nie będzie się przy tym zajmował
rzeczywistym ojcostwem.

4. Data: 2019-03-23 15:52:56

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-22 o 16:11, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> Dziecka.
> Ideałem będzie stan, gdy Ojciec Duchowy i Ojciec biologiczny będzie

Raczej g* prawda. Tej sfery nie dotyczy ani ciało ani umysł, to coś
głębszego.

5. Data: 2019-03-24 03:01:21

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Raczej g* prawda. Tej sfery nie dotyczy ani ciało ani umysł, to coś
> głębszego.

Nie ma niczego więcej poza Świadomością i jej walką o przetrwanie. Walka
ta to skutek nieświadomości początkowej (stanu brzegowego) i toczy się
by tę nieświadomość wyeliminować. Sięgnięcie po tę wiedzę, ustanowienie
właściwych warunków początkowych oraz opanowanie sposobu przekazywana
tych warunków kończy walkę nieświadomego ze świadomym. Nieświadome stało
się świadome nie ma więc potrzeby wyciskania krwawych siódmych potów z
samej siebie. Czas na Życie w Harmonii i Miłości. Ja i moja Wybranka
wracamy do Edenu. Staliśmy się w tej Drodze partnerami. Cierpliwie
czekała na mnie wspomagając mnie dyskretnie aż do chwili gdy przełamię
barierę nieświadomości i pomogę w ten sposób sobie oraz Jej. eraz czeka
nas sama sól życia, czyli Miłość bez granic i wszelkich zakazów.

6. Data: 2019-03-24 03:05:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> dyskretnie aż do chwili gdy przełamię barierę nieświadomości i pomogę
> w ten sposób sobie oraz Jej. Teraz czeka nas sama sól życia, czyli

Jedno jest pewne ze wszystkiego będziemy korzystać odpowiedzialnie by
już nigdy więcej nasze Dziecko nie musiało oddawać własnej wolności za
naszą niewiedzę. Staliśmy się wiedzącymi, czyli gnostykami.

7. Data: 2019-03-24 03:36:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-22 16:21, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> mężczyzna odczuwa błędnie, ze Kobieta do niego należy więc i będzie się
> zajmował Dzieckiem, która ona urodzi. Nie będzie się przy tym zajmował

I jest sporo racji w tym co piszesz.
Istnieje od niedawna, w genetyce, poważny problem tzw. 'brakującej
dziedziczności'.
https://youtu.be/hoUetu2sdkc?t=1110

8. Data: 2019-03-24 03:44:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-23 15:52, Trybun wrote:

> Raczej g* prawda. Tej sfery nie dotyczy ani ciało ani umysł, to coś
> głębszego.

Ale, jest coś takiego jak 'telegonia'.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Telegonia

//jeszcze jedna odkryta już w XIX wieku cecha, skrzętnie zamieciona pod
dywan.

9. Data: 2019-03-24 10:11:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 03:01, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> barierę nieświadomości i pomogę w ten sposób sobie oraz Jej. eraz czeka
> nas sama sól życia, czyli Miłość bez granic i wszelkich zakazów.

Raczej nie ma niczego poza Nieświadomością. Stwórca tylko świadomie nas
uwarunkował do rozmnażania się. Stąd właśnie te przyjemności jakich
doznajemy w trakcie aktu, stąd chęć posiadania potomstwa jako czynnika
zapewniającego spokojna starość itp sprawy. Nie ma w tym  żadnej naszej
świadomości naszych  daleko idących planów czy zamiarów.

10. Data: 2019-03-24 10:11:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 03:05, LeoTar Gnostyk pisze:

> Jedno jest pewne ze wszystkiego będziemy korzystać odpowiedzialnie by
> już nigdy więcej nasze Dziecko nie musiało oddawać własnej wolności za
> naszą niewiedzę. Staliśmy się wiedzącymi, czyli gnostykami.

Jasne, 'wiem że nic nie wiem"..

Nie antykultura, ale... Cthulhu'ra ;)
Wojna Światów! 2019.03.18. Wa-wa.
Zimno wam?
Czy Żydzi ratowali Polaków?
Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.