Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?

11. Data: 2019-03-24 10:12:03

Temat: Re: Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 03:44, Ilona pisze:

> Ale, jest coś takiego jak 'telegonia'.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Telegonia
>
> //jeszcze jedna odkryta już w XIX wieku cecha, skrzętnie zamieciona
> pod dywan.

I setki innych teorii. Czy to coś w naszej niewiedzy zmienia?

12. Data: 2019-03-24 20:39:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 10:11, Trybun wrote:

> Raczej nie ma niczego poza Nieświadomością. Stwórca tylko świadomie nas
> uwarunkował do rozmnażania się. Stąd właśnie te przyjemności jakich
> doznajemy w trakcie aktu, stąd chęć posiadania potomstwa jako czynnika
> zapewniającego spokojna starość itp sprawy. Nie ma w tym  żadnej naszej
> świadomości naszych  daleko idących planów czy zamiarów.

Bazując na takim własnie rozumieniu natury ludzkiej, obleśne levactow
próbuje sprowadzić człowieka do roli zwierzęcia.

13. Data: 2019-03-24 20:56:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 10:12, Trybun wrote:

> I setki innych teorii. Czy to coś w naszej niewiedzy zmienia?

Bardzo wiele zmienia.
Mogło by umożliwić wyjaśnienie, już w XIX wieku, naukowego problemu,
który pojawił się dopiero w 2008 roku.
Tzw: 'problem brakującej dziedziczności'.
https://youtu.be/hoUetu2sdkc?t=1110

14. Data: 2019-03-24 21:00:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 marca 2019 03:44:55 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Ale, jest coś takiego jak 'telegonia'.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Telegonia
>
> //jeszcze jedna odkryta już w XIX wieku cecha, skrzętnie zamieciona pod
> dywan.

Im niższe zwierzę, tym bardziej podlega tego rodzaju zjawiskom.
W przypadku człowieka wpływ telegonii jest o ładnych parę rzędów mniejszy
od dziedziczenia mendlowskiego.

15. Data: 2019-03-24 21:26:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-24 21:00, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Im niższe zwierzę, tym bardziej podlega tego rodzaju zjawiskom.
> W przypadku człowieka wpływ telegonii jest o ładnych parę rzędów mniejszy
> od dziedziczenia mendlowskiego.

Niemniej jednak jest.
Ten fenomen może wiązać się z 'problemem brakującej dziedziczności'.
https://youtu.be/hoUetu2sdkc?t=1110

16. Data: 2019-03-26 11:04:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 20:39, Ilona pisze:

> Bazując na takim własnie rozumieniu natury ludzkiej, obleśne levactow
> próbuje sprowadzić człowieka do roli zwierzęcia.

A jest ona ( ta natura) jakaś inna? Niby człowiek to brzmi dumnie?

17. Data: 2019-03-26 11:05:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-24 o 20:56, Ilona pisze:

> [...]
> który pojawił się dopiero w 2008 roku.
> Tzw: 'problem brakującej dziedziczności'.

Czyli co konkretnie zmienia?  "Dziedziczność" czego? - nawet wskazanie
bezpośredniego przodka człowieka nie zmieni faktu że jesteśmy ciemni jak
przysłowiowa tabaka.

18. Data: 2019-03-26 20:01:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-26 11:04, Trybun wrote:

> A jest ona ( ta natura) jakaś inna? Niby człowiek to brzmi dumnie?

Jak już poprzednio argumentowałem, pomimo wielu podobieństw, jesteśmy
bardzo różni.

https://youtu.be/AFJNRqBbOsI?t=108

// może odżałuj tą piątke na Playa i obejrzyj w zadumie nie tylko ten jeden?

19. Data: 2019-03-26 20:08:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-26 11:05, Trybun wrote:

> Czyli co konkretnie zmienia?  "Dziedziczność" czego? - nawet wskazanie
> bezpośredniego przodka człowieka nie zmieni faktu że jesteśmy ciemni jak
> przysłowiowa tabaka.

Chodzi o to, że 'ktoś', (ONI), powstrzymuje celowo rozwój Nauki.
/a sami (ONI), prowadzą, już od 200 lat, tajne badania, w tym zakresie :-O

'Brak_dziedziczności', - współczesna genetyka wymiękła całkowicie, w tym
zakresie.

https://youtu.be/hoUetu2sdkc?t=1110
Obejrzyj 50 [s] a będziesz wiedział o co chodzi?

Nie antykultura, ale... Cthulhu'ra ;)
Wojna Światów! 2019.03.18. Wa-wa.
Zimno wam?
Czy Żydzi ratowali Polaków?
Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.