Zapomnienie się

61. Data: 2008-04-07 09:41:01

Temat: Re: Zapomnienie si
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Zgoda. Nic więcej ponad NIC - nie zauważasz. ;DDD

nie doluj sie tym, mysl o pozytywach :)

--
The Gnome

62. Data: 2008-04-07 10:16:36

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> a więc różnic wysokości płac
> w socjaliźmie i kapitaliźmie i stwierdzić, że bogactwo państwa i zamożność
> obywateli - nie jest funkcją ustroju, lecz ekonomii.

Oczywiście.
I o tym nie było dyskusji.

Raczej zaczęło się od tego, że "człowiek powinien zmniejszać przez pracę
dystans finansowy do bogatych", na co ja zasugerowałam, że dystan jest
niemozliwy do zmniejszenia, bowiem tendencja jest odwrotna....
Tzn. ludzkość idzie w kierunku modelu mniej więc 90-0-10 czyli 90% biedoty -
0% klasy średniej - 10% bogatych.

Tu nastąpił mały wtręt socjalizm/kapitalizm, a następnie troll Pe-Korn
wyskoczył z rynsztoka, bluznął i zniknął w otchłani miejskiego ścieku.

> PS. JA jestem facetem i mam na imię Edward.

Wolę Robakks.

> to proszę podać swoje imię. Inicjały ab.666 nic nie mówią o płci.

a wklep w google 'abangel666' a potem jeszcze 'abangel
uwazam, że jestem wystarczająco znana w Internecie w tematach
religia/polityka, że nie muszę się przedstawiać.... czy jak spotkasz np. A.
Kwaśniewskiego to też zapytasz go o imię?

pa!
ab.

63. Data: 2008-04-07 10:18:57

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 12:16:36 +0200, ab.666 napisał(a):

> [...]
> religia/polityka, że nie muszę się przedstawiać.... czy jak spotkasz np. A.
> Kwaśniewskiego to też zapytasz go o imię?

...albo Nelly Rokitę?
;-PPP

64. Data: 2008-04-07 10:38:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> spamuje:

> aaa, czytac tez nie umie, nie tylko konstruowac poprawnie zdan, wyrazac
> mysli itp., itd., polcam wam Robbaks zbicie tego betonu, ktorym sie
> obmurowaliscie, trauma to bolesne przezycie ale jestem przekonany, ze
> wyjdzie ci to na dobre, ba, jeszcze mi za to podziekujesz :)
> --
> The Gnome

JA mam dziękować TROLLOWI za trollowanie. hahahaha
Przecież spamujesz trollu 3 grupy nie pisząc nic. :)
Czego ono uczy siebie bełkocząc słowa bez treści? :)))
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

65. Data: 2008-04-07 11:13:51

Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ab.666" <t...@n...jest.adres.pl>
> "Robakks" <k...@o...pl>

> Oczywiście.

> Wolę Robakks.

Robakks to nick a więc nic. Nazwa wymyślona dla kupki atomów
klepiących tego posta. Ta kupka atomów ma na imię Edward. :)

> [...]
> religia/polityka, że nie muszę się przedstawiać.... czy jak spotkasz np. A.
> Kwaśniewskiego to też zapytasz go o imię?

Gdy spotkam w Internecie wirtualną postać Jan Maria Kwaśniewska,
to rozpoznam płeć po odmianie leksykalnej nazwiska, którym się podpisze.
Anonim o nicku "ab." nie podpisuje się ani imieniem, ani nazwiskiem
a pisze jak facet, więc kupka atomów, która sobie taki nick przyjęła
domyślnie jest facetem, choć istnieje duże prawdopodobieństwo, że
psychicznie czuje się kobietą, dopóki popęd płciowy i skłonności
seksualne - wpływają na mózg. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

66. Data: 2008-04-07 11:25:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Robakks to nick a więc nic. Nazwa wymyślona dla kupki atomów
> klepiących tego posta. Ta kupka atomów ma na imię Edward. :)

a moze ja cie po prostu przytule? he?

--
The Gnome

67. Data: 2008-04-07 11:59:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> się łasi:

> a moze ja cie po prostu przytule? he?
>
> --
> The Gnome

Do serca przytul psa,
Weź na kolana kota,
Weź lupę popatrz - pchła,
Daj spokój, pchła to też istota.

- śpiewał kiedyś Jan Kaczmarek z Kabaretem Elita

W tobie Drogi The Gnome drzemie opiekuńczość. ;)))
Problem tylko, że JA nie potrzebuję mamusinego cycka. ;DDD
Edward Robak* z Nowej Huty

68. Data: 2008-04-07 12:31:39

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 10:03:58 +0200, Ikselka napisał(a):

> No nie mogę - Twoja naiwność dosięgła zenitu :-D

Możesz możesz.

Co Dekalog mówi o odpustach, czyścu, języku łacińskim, zatoczce i "nowej
ewangelizacji" ?

--
"what does god need with a starship?"

69. Data: 2008-04-07 12:33:01

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 06:14:17 +0200, ab.666 napisał(a):

> Użytkownik "Grzegorz Z." <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> - komuna pierwotna
> - wspólnoty hippisowskie

No tak. Miałem na myśli zaprowadzenie komunizmu jako ustroju w danym
państwie.

--
"what does god need with a starship?"

70. Data: 2008-04-07 12:45:39

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Apr 2008 14:31:39 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

> Możesz możesz.
>
> Co Dekalog mówi o odpustach, czyścu, języku łacińskim, zatoczce i "nowej
> ewangelizacji" ?

Wiesz co, idź, znajdź jakiegoś typowego "mohera" i sobie z nim "podyskutuj"
- zdaje się, że właśnie o to Ci chodzi, ja się nie nadam :-)

zaproszenie na stronę internetową Ośrodka...
Re: XLOWATE
Zbierając skały na Księżycu
to i ja sobie popiszę
Swiatomość (3) - czyli ale jaJA