Zapraszam do lasu

91. Data: 2009-09-02 10:04:08

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Należy szukać go gdzieś w okolicy litery "h", jak habituacja. ;)

Dzięki za wskazówkę. Mię się wydawało, że się zaczynało po "k", jak
konkluzja.

Qra

92. Data: 2009-09-02 10:06:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Slavinka <s...@w...pl> tak oto plecie:

> I nie mają nic na chwałę
> Poza Qrczakiem na schwał
> Bo inny byłby zwykły wał
> I niech nie robi z tego siły
> Gęsi nie Qry Rzym budziły
> A Qrczak orła piękne piskle
> Pan na tęczy i przestworzach
> Na miejsce ojca, przyszły...

Wzruszyłam się do łez.

Qra

93. Data: 2009-09-02 10:09:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Dzięki za wskazówkę. Mię się wydawało, że się zaczynało po "k", jak
> konkluzja.

Jeśli masz tylko trzeci tom słownika, to możesz też szukać na "w", jak
wnioski.

Ewa

94. Data: 2009-09-02 10:10:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> PS: jeszcze rola jadowitej żmii nieobsadzona, może kto się skusi?

Rola żmii wymarzona dla Aichy.

Qra

95. Data: 2009-09-02 10:20:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A! Wrzosy kwitną pięknie, nawet na moim dość zaniedbanym kawałku.
Wpadłam chyba wreszcie dzięki temu na pomysł aranżacji - zrobię sobie
wrzosowy ogród, najwyżej z odrobiną tulipanów na wiosnę.

Ewa

96. Data: 2009-09-02 10:21:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Rola żmii wymarzona dla Aichy.

Jasne! Przecież nawet pisała już spod mchu i paproci.

Ewa

97. Data: 2009-09-02 11:31:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taak, i będę Cię w pyszczek całować.
O matko, to będę mieć humory i wapory, jak nic....

> Ale wtedy będę musiała Cię wypchać, bo trudno będzie pozować.
Wczoraj, na jakims zdjęciu widziałam gustowna torebkę z wypchanego kota.
Hmmmm :-)))

MK

PS. A co do "ogródka dla leniwych", to dobrym patentem są też:
- irysy (pięknie kwitną i mają jak tulipy - same o siebie dbają)
- warszawianki (takie duże stokroty tylko z zółtymi płatkami i brązowym
środkiem) na długich łodygach) - normalnie nie do zdarcia
- a hitem tego roku są naparstnice. Normalnie piękne są. Tylko jesli masz
dzieci w wieku "pcham wszystko do dzioba", to odpada, bo zawierają
substancję wpływającą na pracę serca
- i...ostróżki. W wersji bylinowatej. Też jestem pod głebokim wrażeniem.
Trafiła nam się ciemnofioletowa, piękna.

Jak masz jakieś celne ogrodnicze trafienia, to poproszę. (Nie wiem, czy nie
powinnysmy zmienic grupy na "ogrody". Ale przecież nie wyjadę tam ze swoim
laickim uśmiechem i wrzosem w garści)

98. Data: 2009-09-02 11:58:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Jak masz jakieś celne ogrodnicze trafienia, to poproszę.

Mnie to się prawie nic nie udaje.
Jeśli masz jakieś mocno nasłonecznione miejsce, to piękne i wdzięczne
(bezobsługowe) są gazanie. Są w różnych kolorach, sadzi się je około
maja/czerwca i kwitną aż do późnej jesieni bardzo się rozrastając. W
zeszłym roku, ponieważ był bardzo słoneczny u nas, udały mi się
przepięknie. W tym już trochę mniej - albo z powodu silnych deszczy na
początku lata, albo sadzonki gorsze trafiłam.

> (Nie wiem, czy nie
> powinnysmy zmienic grupy na "ogrody". Ale przecież nie wyjadę tam ze swoim
> laickim uśmiechem i wrzosem w garści)

Ja też tam się nie nadaję. Może kiedyś odkryję w sobie talent.

Ewa

99. Data: 2009-09-02 12:00:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> początku lata, albo sadzonki gorsze trafiłam.

> Ja też tam się nie nadaję. Może kiedyś odkryję w sobie talent.

Posiedź z nami w lesie. Mieszkańcy sami Ci ów znajdą.

A żeby Ci nie było przykro...
Qra, ze zdechniętym oleandrem

100. Data: 2009-09-02 13:24:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał:

> Nie każdy (jak zapewne zauważyłeś) chce, żebym o tym publicznie
> pisał.

A pisz sobie. Ekran jak papier - wszystko przyjmie.

> Qra- mimo ciężaru dowodów- nie chce uwierzyć.

Pozazdrościłeś michałowi roli adwokata?
A może Qra jest tak cenna - cała złota, nie tylko jajowo, że musisz
toczyć tu walkę o rząd jej "zagubionej" duszyczki?

--
Pozdrawiam - Aicha

Wyksztalceni w Niemczech
ZA 15 MINUT...