Zapraszam do lasu

111. Data: 2009-09-02 15:47:46

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Hm, zanim się zgodzę, powinnam zajrzeć do Twojej czarnej teczki...

Same kolorowe mi zostały. Czarną znalazł Chiron.

michał

112. Data: 2009-09-02 16:36:57

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za duży brzuszek? ;)
>
> Ewa

Gdy stał to głowa wystawała... Teraz nie ma siły... :-)))))))))))))

113. Data: 2009-09-02 16:38:38

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, zanim się zgodzę, powinnam zajrzeć do Twojej czarnej teczki...
>
> Ewa

Tam tylko balonik sylwestrowy, pusty.

114. Data: 2009-09-02 17:29:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Jak masz jakieś celne ogrodnicze trafienia, to poproszę. (Nie wiem, czy nie
> powinnysmy zmienic grupy na "ogrody". Ale przecież nie wyjadę tam ze swoim
> laickim uśmiechem i wrzosem w garści)

groszek zielony!!
dużo!

bardzo dużo!!!

115. Data: 2009-09-02 19:01:53

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Rola żmii wymarzona dla Aichy.

Jak to? Przecież to Meda- wiedźma żmjowata. I nie patrz na to, że ściemnia o
tych zygzakach. To nie ten rodzaj żmii. Ona ma okulary!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

116. Data: 2009-09-02 19:11:09

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pisz sobie. Ekran jak papier - wszystko przyjmie.

> Pozazdrościłeś michałowi roli adwokata?
> A może Qra jest tak cenna - cała złota, nie tylko jajowo, że musisz
> toczyć tu walkę o rząd jej "zagubionej" duszyczki?

Wiesz- to nie chodzi o cierpliwość ekranu. Zastanawiam się, jakie by wam
wtedy mogło grozić niebezpieczeństwo...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

117. Data: 2009-09-02 19:27:02

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Wiesz- to nie chodzi o cierpliwość ekranu. Zastanawiam się, jakie by
> wam wtedy mogło grozić niebezpieczeństwo...

Każda reklama
czy to najgłupsza
czy wydumana
- mile widziana

michał

118. Data: 2009-09-02 19:28:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Samolubny gen mam w pedeefie, mogę Ci przesłać. Tęczy nie mam jak dotąd.
> :)

Ja chcę! Po tęczy też może być.

Qra

119. Data: 2009-09-02 19:31:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie miałam śmiałości nawet proponować, ale skoro się sam zgłosiłeś... ;)
>
> No, to wreszcie mamy jakiegoś grubego zwierza!

No to na gajowego nominuję Panslę.

Qra

120. Data: 2009-09-02 19:41:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 11:15:17 +0200, Chiron napisał(a):

> U?ytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> ?pi Qra- zmeczona by?a-
> o locie podniebnym ?ni?a
> Nielocie! Sen niebezpieczny!
> Rosó?- cel Twój ostateczny!
>
> Uwa?aj, by? sie zbudzi?a
> Na grzedzie, a nie na stole
> Albo i ugotowana
> W potrawce lub te? w rosole
>
> mora?:
>
> nie wa?ne, z kim idziesz spaae. Wa?ne z kim wstajesz.

Hie hie...

--

Ikselka.

Wyksztalceni w Niemczech