Zapraszam do lasu

121. Data: 2009-09-02 19:42:48

Temat: Re: Zapraszam do lasu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:10:58 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Rola żmii wymarzona dla Aichy.
>
> Qra

Że niby język rozdwojony?
--

Ikselka.

122. Data: 2009-09-02 19:45:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Hie hie...

Znowu wyskakujesz zza krzaków. Popraw sobie kodowanie.

--

Paulinka

123. Data: 2009-09-02 19:51:47

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Że niby język rozdwojony?

Że jest gatunkiem chronionym jako cenny i rzadko występujący okaz w
przeciwieństwie do Ciebie jemiołko.

--

Paulinka

124. Data: 2009-09-02 19:57:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 14:00:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> A żeby Ci nie było przykro...
> Qra, ze zdechniętym oleandrem

No nie wiem - żeby oleandra "zdechnąć" to naprawdę trzeba być antytalentem.
Moje mają po 20 kilka lat, i są, ledwie już dajemy radę je wynosić i wnosić
z donicami.

--

Ikselka.

125. Data: 2009-09-02 20:05:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No nie wiem - żeby oleandra "zdechnąć" to naprawdę trzeba być
> antytalentem. Moje mają po 20 kilka lat, i są, ledwie już dajemy radę je
> wynosić i wnosić z donicami.

Może mnie się trzymają tylko wyjątkowo upierdliwe chwasty. Np. benjamin.
ALbo mam złą karmę na balkonie.

Qra

126. Data: 2009-09-02 20:09:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> ALbo mam złą karmę na balkonie.

Jeśli dla qrczaków, to na pewno się nie nada. ;)

Ewa

127. Data: 2009-09-02 20:16:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jeśli dla qrczaków, to na pewno się nie nada. ;)

Dla oleandrów. Qrczaki tam się zdrowo chowają.

Qra

128. Data: 2009-09-02 20:17:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Sep 2009 22:05:31 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Może mnie się trzymają tylko wyjątkowo upierdliwe chwasty. Np. benjamin.
> ALbo mam złą karmę na balkonie.
>
> Qra

A w jaki sposób ten oleander się zdechł?
--

Ikselka.

129. Data: 2009-09-02 20:28:45

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Każda reklama
> czy to najgłupsza
> czy wydumana
> - mile widziana

Nie zagaduj- jesteś jedną z nielicznych osób, które jeszcze nie uiściły
opłaty za użytkowanie mojego lasu Numer konta wysłałem na priv- mam wysłać
ponaglenie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

130. Data: 2009-09-02 20:29:41

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> opłaty za użytkowanie mojego lasu Numer konta wysłałem na priv- mam wysłać

A to nie jest las państwowy?

--

Paulinka zawiedziona myślałam, że w jakimś specyficznym rezerwacie
zabłądziłam ;(

Wyksztalceni w Niemczech
ZA 15 MINUT...
dobra-noc