Zapraszam na Imieniny!

1. Data: 2001-07-24 19:33:26

Temat: Zapraszam na Imieniny!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

troche dlugo i powoli mysle, ale...

dzis sa (byly?) moje wakacyjne imieniny. Kazda okazja jest dobra
do wypicia kieliszeczka czy trzech...

zapraszam wiec Was wszystkich na wirtulane party!!!

Swoj wklad ogranicze do posprzatania w komputerze i
przygotowania w/w kieliszeczka czy stu (ile nas jest w/na
grupie?). Do picia bedzie piwo - dowolne, wino biale (jedyne
moje ulubione to rozne chablis), duzo czerwonego, whisky
sprztniete mojemu mezusiowi - jak go nie ma to nie zauwazy braku,
moja lemoniada, wisnioweczka i takie rozne kolorowe likiery
Bolsa.

A, niech tam, zrobie tez nadziewane pieczone kartofelki
(kartotelkom odciac kapelusik, wydrazyc w jakis cudowny sposob
bez rozwalania kartofelka, nadziac mieszanina duszonej cebulki,
pieczarek, czosnku i pietruszki. Przykryc kapelusikiem, wlozyc do
goracego piekarnika i upiec.).

Poniewaz party jest skladkowe, to spodziewam sie ze wszyscy cos
przyniesiecie (wraz z przepisem)... kto bedzie moim pierwszym
gosciem?

Party jest po prostu imieninowe, bez tematu, lokalizacja jest mi
obojetna (mozemy posiedziec w ogrodzie, dzialki nie mam)...

Zapraszam do zabawy!

Krysia

P.S. Muzyka tez bedzie, wiec zrzucimy te zjedzone kalorie w tri
miga
P.P.S. Goscie moga sie schodzic bez ograniczen czasowych -
jutro...pojutrze...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-24 19:42:42

Temat: Re: Najlepszego.
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>kto bedzie moim pierwszym
>
>Przyjde z kwiatkami.
>(he, he, he)
>Krysia, Ty juz wiesz!!!!
>
>AgataW.

hehehehehe
przynies tez majonez, zrobimy salatke i jak nikt wiecej nie
przyjdzie to zjemy po pijanemu

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-24 19:53:03

Temat: Najlepszego.
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:b...@4...com..
.
kto bedzie moim pierwszym
> gosciem?

Przyjde z kwiatkami.
(he, he, he)
Krysia, Ty juz wiesz!!!!

AgataW.

1. Data: 2001-07-24 19:58:27

Temat: Re: Zapraszam na Imieniny!
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

No patrz, zajrzalam przypadkowo i trafilam na imieninki :-) (przypadkowo, bo
mam ok. 1900 postow do przeczytania - tak jak przypuszczalam w czasie mojej
nieobecnosci niezle sie rozpisaliscie - ale ta ilosc zniecheca - dopero co
sie przebialm przez ok. 2000 postow z innych grup ;-) To ja sie dolaczam z
super prostym przepisem dla leniwcow i osob sie odchudzajacych - odkrylam go
na wakacjach, gdy nie chcialo mi sie gotowac. Zielona fasolke szparagowa
(ale taka mlodziutka) ugotowac, polac odrobina maselka (odchudzajacy sie
moga sobie odpuscic) i posypac dosc obficie granulowanym czosnkiem (ja
uzywam Kamisa) prosciutkie i pyszne - i bedzie pasowac do ziemniaczkow ;-) A
do picia moze byc biale winko.
Sto latek Krysiu !!
Herbatka
(zapijajaca herbatka, bo nic alkoholu w domu nie ma i przekaszajaca wedzonym
lososiem)

1. Data: 2001-07-24 19:59:59

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro juz nagrzalas piekarnik... to ja przyniose faszerowane
kalifornijskie sliwki - sparzonym zabkiem czosnku. Zawiniemy
sliwke w boczek i zapieczemy na rumiano. jezeli ktos
zamarudzi to najwyzej wetkniemy w sliwke obranego ze skórki
migdala. Ide.
AgataW.

1. Data: 2001-07-24 20:02:51

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 08:33 PM 7/24/01 +0100, you wrote:
> [...]
>miga
>P.P.S. Goscie moga sie schodzic bez ograniczen czasowych -

Ach, ach, Krysiu, serdeczne zyczenia, imieninowe i sloneczkowe, oraz
kuchenne. Aby ciasta zawsze pieknie rosly i nie klaply:), pomyslow wielu
smakowitych, a i jak najrzadszych okazji do chowania sie za slup ( no,
chyba ze towarzysko do nas wszystkich tam dolaczysz:-)))
A w ogole to mam nadzieje, ze bede pierwsza, bo jeszcze zadnego innego
liscika nie widze, ale kto wie, jak siec zadziala.
A poza tym, jak moglam nie zyczyc Ci wczesniej, trabka jestem, toz dzis
rano skladalam wlasnie piekne zyczenia mojej Mamie-Krysi:-)

A co przynosze, hm, niech pomysle.....o, na przyklad to, co na ostatnia
imprezke skladkowa tutejsza robilam: ptysie przystawkowe, wiec na ostro,
ptysie klasyczne (wedlug Magdaleny B) a nadzienie to pieczarki podsmazone
na maselku, cebulka usmazona osobno, w drobna kosteczke, oraz roznokolorowe
papryki, takoz posiekane i posmazone, az mieciutkie, a do tego kapary, ale
juz nie smazone (dla ostrosci). Nadzienie gorace ladowane jest do ptysiow
tuz przed uzyciem, wiec powiedz, kiedy mam byc gotowa;-)

O, albo na wieczor letni, i do tego winka, to co planuje dzis zrobic na
obiadek, jak sie rozpedze i zrobie wiecej, to moze sie nada na imieniny?
Plastry baklazana odgoryczkowane, obsmazone szybciutko na oliwie (doduszam
je widelcem na patelni, szybciej miekna, i sie ladnie przyrumieniaja ze
strony stycznej z powierzchnia grzejaca), na to plastry swiezych, letnich,
pachnacyhh pomidorow, pomiedzy malutkie kawalki podsmazonego boczku
wedzonego (dla aromatu), na to grube plastry mozarelli, w miedzyczasie
oregano i tymianek. Po zapieczeniu, gdy sie ser ladnie rozpusci, zjesc..;-)

A moze jednak cos na deser ? niee, bo potem znow sie wszyscy beda
odchudzac..no chyba, ze na ten upal (Krysiu, jest u Ciebie upal? bo tu 35C,
zar z nieba leci, a powietrze w kulke ugniatac mozna), to dobrze schlodzony
arbuz. I bez noza/widelca, niech sie wszyscy upaprza sokiem;-))

Co wybierasz z moich propozycji skladkowych?

a w ogole, to jak nam sie uda w koncu spotkac kolo golego w Gdansku, to
bedzie trzeba koniecznie pojsc gdzies cos wypic-imieninowo:-))

To jeszcze raz wszystkiego smacznego:-))

Agnieszka

1. Data: 2001-07-24 20:13:11

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:bnirltod8qifk9m34pcb03mp2i8nj7secf@4ax.com...
> troche dlugo i powoli mysle, ale...
>
> dzis sa (byly?) moje wakacyjne imieniny. Kazda okazja jest dobra
> do wypicia kieliszeczka czy trzech...
>
> zapraszam wiec Was wszystkich na wirtulane party!!!

O ja gapa nieziemska - nawet dzisiaj u tesciowej bylismy z kwiatami, bo ona
Krystyna, a ja zapomnialam o ty, ze Ty tez przeciez .. :(

No wiec wszystkiego najlepszego, duzo smacznych danek, duzo radosci no i
weisz ... spelnienia marzen :))))))

Serdecznie, slonecznie pozdrawiam,

Marta MJ

1. Data: 2001-07-24 20:16:11

Od: "Art (Gruby)" <jbcp@(nOSpam)pacbell.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Jul 2001 20:33:26 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>dzis sa (byly?) moje wakacyjne imieniny. Kazda okazja jest dobra
>do wypicia kieliszeczka czy trzech...
>

>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

No to najlepszego!!!
Black and tan ( Bass Pale Ale i Guinness) ... bez zakaski ... ;-)))

Art(Gruby)
"My sister got bitten by a moose once."

1. Data: 2001-07-24 20:22:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A poza tym, jak moglam nie zyczyc Ci wczesniej, trabka jestem, toz dzis
>rano skladalam wlasnie piekne zyczenia mojej Mamie-Krysi:-)

alez ja ostrzeglam, ze to sa Imieniny LETNIE...podbno normalne
mam w marcu, ale w lecie weselej w towarzystwie Anek, Krzysiow i
Grazynek ;))

>A co przynosze, hm, niech pomysle....

<ciach, ciach>

> [...]
>arbuz. I bez noza/widelca, niech sie wszyscy upaprza sokiem;-))
>
>Co wybierasz z moich propozycji skladkowych?

WSZYSTKO!! ale do arbuza to ja musze widelec i noz...taka dama
jestem i juz

>a w ogole, to jak nam sie uda w koncu spotkac kolo golego w Gdansku, to
>bedzie trzeba koniecznie pojsc gdzies cos wypic-imieninowo:-))

I o to chodzi!!

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-24 20:23:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Krystyna, a ja zapomnialam o ty, ze Ty tez przeciez .. :(
>
>No wiec wszystkiego najlepszego, duzo smacznych danek, duzo radosci no i

dobra, dobra - co przynosisz?

K.T. - starannie opakowana

w sezonie ogórkowym (3)
Ciekawe strony kulinarne zagraniczne