Zapuszczam wlosy

1. Data: 2003-04-23 09:03:09

Temat: Zapuszczam wlosy
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, Zapuszczam wlosy i juz mi sie sni po nocach, ze mam dlugie,
tymczasem rano budze sie i widze coraz wieksza strzeche na glowie:)

Co robic, jak sie czesac, zeby nie wygladac jak Janko Muzykant, czy jakiś
inny Antek - parobek?
Czy babcina metoda szczotkowania wlosow sie sprawdza?
Co jesc, zeby szybciej mi rosly?

Petrole zakupilam (Hehe, nawet zapach mi sie podoba, taki
sosnowo-terpentynowy), ale co jeszcze moge zrobic?

Kaska

1. Data: 2003-04-23 09:53:08

Temat: Re: Zapuszczam wlosy
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co jesc, zeby szybciej mi rosly?
>
> Petrole zakupilam (Hehe, nawet zapach mi sie podoba, taki
> sosnowo-terpentynowy), ale co jeszcze moge zrobic?

Czesc,
bardzo dobrze na wloski robi krzem -> tabletki ze skrzypem
i podobno bajecznie rosna po pokrzywie. Jak masz dostep do nieskazonych (prosze
sie nie śmiać) terenów, to polecam sałatke z młodych pokrzyw.
Zrywa sie takie porzywy (malutkie takie), sieka np. z jajem na twardo, białym
serem lub robi sie sosik winegre (sorki ale nie pamietam jak sie to pisze)
dodaje np. pomidorka i wsuwa.
Dobrze tez działają kiełki.

Magik

1. Data: 2003-04-23 09:59:02

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> [...]
> Co jesc, zeby szybciej mi rosly?
>
> Petrole zakupilam (Hehe, nawet zapach mi sie podoba, taki
> sosnowo-terpentynowy), ale co jeszcze moge zrobic?
Bardzo ci nie pomoge, bo krotkie wlosy ostatnio mialam mniej wiecej
wtedy, gdy sie urodzilas i juz malo co pamietam ;-)

Ale moze sprobuj metoda 'jak sie nie da zmienic to pokochac'?
Jakies fajne kolorowe spineczki, zabki takie?
Moze mini warkoczyki, da sie juz?

Pozdrawiam i trzymam kciuki
ISIA

1. Data: 2003-04-23 10:05:25

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, Zapuszczam wlosy i juz mi sie sni po nocach, ze mam dlugie,
> Co jesc, zeby szybciej mi rosly?
> Kaska
No to się koleżanka długo w tych krótkich chyba nie nachodziła, hę? ;)
Co do porad - pomijając fakt wypadania moich włosów, zaobserwowałam też
znaczny ich przyrost w postaci kilkucentymetrowego jeżyka (czy to znaczy że
wszystke stare mi wypadną i zostanę z krótkimi??? ;)). A zażywam na te
włosy: tabletki ze skrzypem - już drugie opakowanie, Capivit A+E, kompleks
witamin B i jeszcze do tego Cerutin, choć on chyba niewiele na włosy pomoże,
raczej na naczynka. Zafundowałam sobie ze 2 miesiące temu taką kurację, do
tego jeszcze wcieram te ampułki Radical (poleciła mi je pani ze słynnego
sklepu kosmetycznego na Batorego - tego gdzie mają Marizę!). I rosną mi nowe
włosy! Więc jeśli Tobie nie wyłażą to może od takiej wstrząsowej kuracji się
wydłużą?
Magda
P.S. Nowa klawiatura to dramat... Kiedy ja się na tym nauczę pisać??? ;-/

1. Data: 2003-04-23 11:12:48

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrywa sie takie porzywy (malutkie takie), sieka np. z jajem na twardo,
białym
> serem lub robi sie sosik winegre (sorki ale nie pamietam jak sie to pisze)
> dodaje np. pomidorka i wsuwa.

Mniam! Brzmi pysznie:)
A mam takie pytanie - pewnie durne:) - czy ta pokrzywa mnie nie poparzy?
I kiedy ja najlepiej zrywac zeby byla dobra?

Dzieki bardzo, tabletki kupie jeszcze dzis:)

Kaska

1. Data: 2003-04-23 11:14:31

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo ci nie pomoge, bo krotkie wlosy ostatnio mialam mniej wiecej
> wtedy, gdy sie urodzilas i juz malo co pamietam ;-)

Dziecko drogie, ja bym Twoja babcia mogla byc:)P

> Moze mini warkoczyki, da sie juz?

Tia, ale takie a la Tracy Chapman - krotkie i sterczace na wszystkie
strony:)))
No nic, na razie pewnie bede musiala pokochac te strzeche na glowie...:)

Kaska

1. Data: 2003-04-23 11:20:21

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No to się koleżanka długo w tych krótkich chyba nie nachodziła, hę? ;)

Pol roku:) Wystarczy:)

> włosy: tabletki ze skrzypem - już drugie opakowanie, Capivit A+E, kompleks
> witamin B i jeszcze do tego Cerutin, choć on chyba niewiele na włosy
pomoże,
> raczej na naczynka.

Aha, juz drugi glos na skrzyp! - zapisala w kapowniku Skakanka. Do apteki
dzis musowo!

> wcieram te ampułki Radical (poleciła mi je pani ze słynnego
> sklepu kosmetycznego na Batorego - tego gdzie mają Marizę!).

Na mnie wogole nie dzialaja:(
Dzieka!

Kaska

1. Data: 2003-04-23 11:30:20

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> białym

> Mniam! Brzmi pysznie:)
> A mam takie pytanie - pewnie durne:) - czy ta pokrzywa mnie nie poparzy?
Wcale nie durne, do salatki przelac wrzatkiem na sitku.
A jak bys chciala sobie zrobic taka jarzynke jak szpinak, to nie trzeba
przelewac, wystarczy podsmazyc.

> I kiedy ja najlepiej zrywac zeby byla dobra?
Nago przed wschodem slonca ;-)
A nie, to na reumatyzm...
Zbieraj mozliwie male liscie i z tych roslin, ktore jeszcze nie kwitna.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-23 11:32:23

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I kiedy ja najlepiej zrywac zeby byla dobra?
>
> Dzieki bardzo, tabletki kupie jeszcze dzis:)

czesc,
pytanie nie jest durne - otóż te pokrzywy to troche parzą ale jak sie je
wypłuka i zrobi sałatke a potem zostawi na 10-15 minut to tego sie nie czuje.
Ewentualnie na poczatek zrób sobie sałatke z białym serem - z przewagą białego
serka.
Ewentualnie dobry tez jest sok z takich pokrzyw - pity z sokiem marchwiowym na
przykład. A w ostateczności płucz włosy w wywarze z pokrzywy.

A- i zapomniałabym na poczatek zorientuj sie czy nie masz po po pokrzywie
sensacji alegiowych.

Magik (jako dziecko zajadająca, dzieki tacie pokrzywę)

1. Data: 2003-04-23 11:37:53

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> Dziecko drogie, ja bym Twoja babcia mogla byc:)P
Oj, chyba nie :-)
Chociaz moze wyjatkowo dobrze sie trzymasz na swoje 87 lat...

> Tia, ale takie a la Tracy Chapman - krotkie i sterczace na wszystkie
> strony:)))
No nie, mialam na mysli takie zupelnie mini, piec wloskow dzielisz na 3
i pleciesz. Nadaja sie, zeby opanowac irytujaca grzywke :-)

Pozdrawiam
ISIA

Salon SPA
Elektryzują sie !!!!!!!!- pomocy