Re: Zapylacze do śliwek, czereśni i grusz

Data: 2006-05-16 10:44:19
Temat: Re: Zapylacze do śliwek, czereśni i grusz
Od: "piotrh" <p...@t...pl>

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
news:4469A99C.F0B3CC05@metal.agh.edu.pl...
> W tym roku u nas nie kwitły ani śliwy, ani brzoskwinie, ani
> czereśnie. Pąki kwiatowe po prostu przemarzły.
> Może trzeba jeszcze rok odczekać?

To może być prawda , bo jszczupak nie napisał skąd jest .
Z drugiej strony u mnie (3miasto) wiśnie i śliwy kwitną od tygodnia
dopiero , grusze zaczynają a jabłoniom pękają pąki . tu wiosna
zawsze 2 tygodnie później niż w centrum Pl . Byłem koło
Poznania wczoraj to nie poznałem świata - wszystko w pełni
wegetacji :-)
--

pozdrawiam :-) piotrh